زوم‌اَپ: والپیپر بازی‌ها برای لاک اسکرین با Gaming Wallpapers

شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
Gaming Wallpapers اپلیکیشنی محبوب برای گیمرهای ویندوزفونی خواهد بود که به کمک آن می‌توانید به آرشیو کاملی از والپیپر بازی‌ها برای صفحه‌ی لاک اسکرین گوشی دسترسی داشته باشید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

Gaming Wallpapers اپلیکیشنی در زمینه‌ی تصاویر پس‌زمینه است که شامل بیش از 200 تصویر با کیفیت FullHD از دنیای بازی‌ها است و تمامی تصاویر موجود در آن، مربوط به عناوین محبوب بازی‌ها مانند GTA، GodOfWar،WatchDogs و... بوده و علاقه‌مندان به بازی‌ها می‌توانند به کمک این برنامه، لاک اسکرین گوشی خود را مطابق با بازی مورد علاقه‌ی خود شخصی‌سازی کنند. در واقع می‌توان گفت که اگر از گیمرهای حرفه‌ای و علاقه‌مندان به دنیای بازی‌ها، و در عین حال صاحب یک گوشی ویندوزفونی هستید، Gaming Wallpapers اپلیکیشنی مخصوص شماست که هر چه بیشتر اهل بازی و گیم باشید، بیشتر عاشق آن خواهید شد.

gamingwall2

تمامی والپیپرهای موجود در Gaming Wallpapers به صورت آفلاین قابل استفاده خواهند بود؛ به این معنا که برای مشاهده یا ذخیره‌ی این تصاویر، نیازی به ارتباط اینترنتی نخواهید داشت و می‌توانید به راحتی و در هر زمان و مکانی، از تصاویر موجود در این اپلیکیشن برای صفحه‌ی قفل گوشی خود استفاده کنید. مورد جالبی که در این اپلیکیشن در نظر گرفته شده است امکان اعمال افکت‌های مختلف روی تصاویر است که به کمک آن می‌توانید قبل از تنظیم نهایی یک والپیپر به عنوان تصویر زمینه‌ی صفحه‌ی قفل، افکت‌های زیبایی را برای هرچه بهتر شدن تصاویر روی عکس مورد نظر اعمال کنید. برای دانلود این اپلیکیشن که به صورت کاملا رایگان و با حجم 29 مگابایت برای گوشی‌های ویندوزفون منتشر شده است، می‌توانید از لینک‌ زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات