مینی کامپیوترهای جدید ایسوس از پردازنده‌های معرفی نشده‌ی اسکای لیک اینتل بهره می‌برند

سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا اخبار زیادی پیرامون پردازنده نسل ششم سری Core i اینتل با نام Skylake منتشر شده که قرار است بعد از پردازنده‌های سری برادول وارد بازار شود. حالا  کمپانی ایسوس از 4 دستگاه رونمایی کرده است که به این پردازنده معرفی نشده مجهز شده‌اند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در حالی که دو مدل اول دستگاه‌های بازی هستند، محصول سوم یکی مینی کامپیوتر به نام VC65 است که امکانات جذابی چون RAID آن‌بورد (یعنی می‌توان از دو درایو استفاده کرد) و پورت سریال را در خود جای داده است. طراحی این محصول یادآور فرم‌فکتور GX620 Ultra Small دل است که مربوط به 10 سال پیش می‌شود ولی منحنی‌ها و خطوط نرم‌تر شده و دارای خروجی نصب روی مانیتور است. برخلاف بسیاری از رقبا، ورودی و منبع انرژی به صورت داخلی تعبیه شده که مزایای خودش را دارد ولی اگر مشکلی پیش آید باید کل دستگاه برای تعمیرات مرجوع شود.

از جمله تنظیمات جذاب دیگر این دستگاه امکان اتصال 4 نمایشگر از طریق پورت‌های USB 3.0، Display Port، HDMI و VGA است که در کنار یک پورت اترنت، 6 رابط USB 3.0 و دو پورت خروجی صدا قرار می‌گیرد.

asus1

چهارمین دستگاه مجهز به پردازنده اسکای‌لیک VivoMini UH65H است که کمپانی ایسوس آن را برای مقابله با دستگاه NUC-next unit of computing اینتل معرفی کرده است. این مینی کامپیوتر با یک پردازنده گرافیکی Iris Pro و پشتیبانی از M2 SSD عرضه می‌شود که به یک دیسک سخت 2.5 اینچی مجهز شده است. همچنین امکان بهره‌گیری از شبکه وای‌فای 802.11ac دو بانده، 4 پورت USB 3.0، یک پورت اترنت، پورت Display و HDMI در کنار کارتخوان نیز وجود دارد. بر خلاف مدل VC65 منبع انرژی بیرون دستگاه قرار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات