برای استفاده از کورتانا در ایکس باکس وان به کینکت نیاز خواهید داشت

شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت در حال برنامه‌ریزی برای انتشار بروزرسانی جدید ایکس‌باکس وان در اواخر سال جاری است. یکی از ویژگی‌های کلیدی این بروزرسانی، ادغام کورتانا با رابط کاربری ایکس‌باکس وان خواهد بود. اکنون مشخص شده که استفاده از کورتانا نیازمند دستگاه کینکت است.
تبلیغات

هرچند مایکروسافت اشاره‌ای به این موضوع در کنفرانس مطبوعاتی E3‌ خود نداشت با این حال کنسول و لوازم جانبی ایکس ‌باکس وان عناصر کلیدی برای تجربه کورتانا هستند.

در ویدیوی تبلیغاتی جدید منتشر شده توسط مایکروسافت، این شرکت «کینکت را برای تشخیص گفتار کورتانا الزامی می‌داند»، با این حال این شرکت در رابطه با بروزرسانی ایکس ‌باکس وان و پشتیبانی کورتانا از هدست جداگانه در مراحل بعدی اظهار نظری نکرده است.

اگر شما علاقمند به استفاده از کورتانا برروی ایکس‌باکس وان خود در پاییز امسال هستید و در صورتی که باندل بدون کینکت کنسول ایکس ‌باکس وان را خریداری کردید. حتما باید یک کینکت برای خود خریداری کنید.

داشبورد جدید ایکس‌باکس وان در کنار یک رابط کاربری کاملا جدید، شامل بهبود سرعت و عملکرد در اجرای نرم‌افزار ها نیز می‌شود. مایکروسافت در بروزرسانی جدید با استفاده از یک منوی کشویی ویژگی‌های جدیدی مانند لیست دوستان، پیام‌ها، اطلاعیه‌ها و حتی کورتانا را برای نمایش سریعتر در جریان بازی به رابط کاربری کنسول می‌افزاید. تمام این ویژگی‌ها بدون خارج شدن از بازی در دسترس شما خواهند بود.

این خصوصیات به نظر می‌رسد مشابه ویندوز ۱۰ باشند. البته هدف از بروزرسانی آینده مایکروسافت نیز آوردن ویندوز ۱۰ به کنسول ایکس‌باکس وان است. هنوز هیچ تاریخ دقیقی در رابطه با زمان عرضه‌ی بروزرسانی جدید برای ایکس‌باکس وان منتشر نشده، هرچند طبق زمانبندی این بروزرسانی پاییز منتشر می‌شود.

دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات