مشخصات فنی سرفیس هاب مایکروسافت منتشر شد

جمعه ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت با معرفی Surface Hub نشان داد که درصدد ایجاد تحولی بزرگ در اتاق‌های کنفرانس است. با استفاده از این فناوری دیگر تخته‌های وایت‌بورد قدیمی جایی در اتاق‌های کنفرانس نخواهند داشت، چراکه سرفیس هاب قابلیت‌های بسیار جالب توجهی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. حال مشخصات فنی این محصول جدید تشریح شده است.
تبلیغات

براساس اطلاعات ارائه شده، صفحه‌ی نمایش مورد استفاده در این فناوری یک نمونه‌ی 55 و 84 اینچی است که رزولوشن آن 4K بوده و از وجود 100 سنسور اپتیک لمسی بهره می‌برد. همچنین این صفحه‌‌ی نمایش فناوری Ink Touch مایکروسافت سرعت لمس صفحه را افزایش می‌دهد که ارمغان آن، القای حس ترسیم و نوشتن با استفاده از قلم روی کاغذهای معمولی است.

اما این همه‌ی قابلیت‌های سرفیس هاب نیست. وجود دو دوربین فول اچ‌دی در کنار یک اینترنت پرسرعت می‌تواند یک اتاق کنفرانس را به تمام نقاط جهان در کسری از ثانیه وصل کند. مایکروسافت استفاده از پردازنده‌های Core i5 اینتل و پردازنده‌ی گرافیکی IntelHD 4600 را برای نسخه‌ی 55 اینچ و پردازنده‌ی Core i7 را در کنار گرافیک Quadro K2200 انویدیا برای نسخه‌ی 84 اینچی در نظر گرفته است. همچنین هر دو نسخه از وجود حافظه‌ی رم 8 گیگابایتی در کنار حافظه‌ی داخلی 128 گیگابایتی بهره می‌برند.

نسخه‌ی 55 اینچی سرفیس هاب 6٫999 دلار و نسخه‌ی 84 اینچی 19٫999 دلار قیمت دارد. سرفیس هاب مایکروسافت در کنار اپلیکیشن‌هایی نظیر ورد، اکسل، پاور پوینت، وان نوت وایت‌بورد و اسکایپ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. سرفیس‌هاب انعطاف بالایی برای نصب روی سطوح مختلف دارد و می‌توان از آن به‌راحتی بصورت راه دور استفاده کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات