تماشا کنید: بروزرسانی اندروید وِر 5.1.1 برای موتو 360 عرضه شد

پنج‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸
مطالعه 1 دقیقه
ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ موتورولا بروزرسانی جدید اندروید وِر ۵.۱.۱ را دریافت کرد. این بروزرسانی امکانات جدید بسیاری را به ساعت هوشمند اندرویدی اضافه می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به لانچر جدید، نوتیفیکیشن سنتر با طراحی نو و گزینه تنظیم اندازه فونت ها اشاره کرد.
تبلیغات

 اگر صاحب ساعت اندرویدی موتو ۳۶۰ هستید و مدت زیادی برای ارائه‌ی بروزرسانی جدید اندروید برای این گجت منتظر مانده‌اید، حال می‌توانید این بروزرسانی رادریافت کنید؛ زیرا موتورولا از امروز نسخه‌ی ۵.۱.۱ اندروید وِر را برای این ساعت عرضه کرده است.

پس از مدت کوتاهی که به دلیل مشکلات عملکرد این ساعت بروزرسانی عرضه نمی‌شد، بالاخره این بروزرسانی آمده نصب بوده و در طول چند روز آینده‌ صاحبان ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ می‌توانند آن را دریافت کنند. پشتیبانی از وای فای  یکی از ویژگی‌هایی است که در نسخه ۵.۱.۱ به این ساعت هوشمند اضافه شده است؛ از این پس دیگر نیازی به استفاده از بلوتوث برای اتصال به گوشی خود نخواهید داشت.

بروزرسانی ۵.۱.۱ تعدادی ژست‌های جدیدی را ارائه می‌کند که به واسطه‌ی این ژست‌ها و بدون لمس کردن نمایشگر ساعت می‌توانید اعلان‌ها و کارت‌های موجود در صفحه نمایش را اجرا کنید. همچنین از این پس می‌توانید با کشیدن شکلک‌ها در صفحه نمایش موتو ۳۶۰، ایموجی‌‌هایی را ایجاد کنید. علاوه بر این اگر چشمان شما مبتلا به دوربینی است می‌توانید سایز و اندازه‌ی فونت‌های این ساعت را تغییر دهید. 

برای مشاهده‌ی تغییرات اعمال شده بر روی این ساعت ویدئوی زیر را تماشا کنید:

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات