کریس اوانز مجری برنامه‌ محبوب تاپ گیر شد

پنج‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
پس از جدایی مجریان محبوب از تاپ‌گیر، مدیران خبرگزاری بی‌بی‌سی رسما طی یک قرارداد سه ساله کریس اوانز را برای اجرای این برنامه‌ی تلویزیونی پربیننده‌ انتخاب کردند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

کریس اوانز یکی از مجریان تلویزیونی و رادیویی مشهور در بریتانیا است که بعد از جدایی پر سر و صدای جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می، اجرای برنامه پربیننده‌ی تاپ‌گیر را بر عهده می‌گیرد. به گفته‌ی سایت TopGear.com، اوانز طی یک قرارداد سه ساله به عنوان مجری اصلی این برنامه انتخاب شده است.

البته مجری جدید این برنامه خیلی هم برای طرفداران تاپ‌گیر نا آشنا نیست، اوانز گاهی به عنوان مهمان در برنامه حاضر بوده است. در یک از برنامه‌ها او فراری 250 کالیفرنیای خود را به جیمز می قرض داده بود تا زیر باران رانندگی کند. اوانز 49 ساله از طرفداران فراری است و در کلکسیون او می‌توان مدل‌های دایتونا اسپایدر 1971 و 1963 GTO را مشاهده کرد.

اگر اخبار تاپ‌گیر را دنبال کرده باشید، حتما به خاطر دارید که نام اوانز از جمله اولین اسامی بود که پس از اخراج کلارکسون به عنوان جانشین وی به گوشی می‌رسید. ابتدا اوانز از قبول این سمت خودداری کرده بود، اما حالا با گذشت مدتی مجری‌گری این برنامه را برعهده گرفته است.

پست زیر در صفحه توئیتر تاپ‌گیر منتشر شده است:

خبر مهم! کریس اوانز مجری اصلی سری بعدی تاپ‌گیر خواهد بود.16 ژوئن 2015 (BBC_TopGear)

اوانز در بیانیه‌ای گفته است:

من هیجان‌زده‌ام، تاپ‌گیر یکی از محبوب ترین برنامه‌های من بوده است. این برنامه توسط مجریانی خلق شده بود که عاشق خودرو هستند و می‌دانند چگونه باید مسائل پیچیده را به سرگرمی تبدیل کنند و این امر بدون تلاش میسر نشده است. البته واقعیت این است که هر اتفاقی ممکن است رخ دهد ولی مهم نبوغ تاپ‌گیر در موفقیت جهانی است. من قول می‌دهم هر کاری که بتوانم انجام دهم تا به آنچه که از گذشته تاکنون رخ داده احترام گذاشته شود و راه این برنامه ادامه یابد.

اوانز همچنین تایید کرده است که همچون گذشته برنامه صبحگاهی Radio Two را در کنار تاپ‌گیر اجرا خواهد کرد. او در توئیت خود نوشته است:

به عنوان مجری جدید تاپ‌گیر باید بگویم جرمی، ریچارد و جیمز فوق‌العاده هستند.  من برنامه‌ی صبحگاهی R2 Breakfast Show را ترک نخواهم کرد و همچنان اجرای آن بر عهده من خواهد بود.کریس اوانز، 16 ژوئن 2015

البته هنوز بی‌بی‌سی نام اوانز را به عنوان مجری جدید برنامه تاپ‌گیر اعلام نکرده است و رسانه‌ها از تولید فصل جدید این برنامه خبر داده‌اند که از چند هفته‌ی دیگر آغاز خواهد شد. از طرف دیگر شایعاتی وجود دارد که کلارکسون، هموند و می قرار است برنامه‌ی جدیدی در زمینه‌ی خودرو تحت قرارداد نت‌فلیکس اجرا کنند که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات