زوم‌اَپ: اضافه کردن متن دلخواه به لاک اسکرین ویندوزفون با Lock Screen Banner

پنج‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
Lock Screen Banner اپلیکیشنی برای گوشی‌های ویندوزفون است که به کمک آن می‌توانید متن‌های دلخواه را به صفحه‌ی لاک اسکرین گوشی اضافه کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

صفحه‌ی لاک اسکرین گوشی‌های ویندوزفونی یکی از زیباترین صفحه‌های قفل در پلتفرم‌های موبایل است که نسبت به لاک اسکرین‌های پیش فرض در اندروید و آی او اس، از زیبایی بیشتری برخوردار بوده و به نوعی یک سبک خاص در این بخش را به وجود آورده است. Lock Screen Banner اپلیکیشنی برای این بخش از گوشی‌های ویندوزفون است که به کمک آن می‌توانید متن‌های دلخواهی را به این صفحه اضافه کنید و از آن به عنوان یک یادآور، یا یک پیام اضطراری برای مواقعی که گوشی خود را گم می‌کنید استفاده کنید. در حالت عادی تنها المان‌های موجود در بخش لاک اسکرین گوشی به ساعت، تاریخ و روز هفته خلاصه می‌شود که با استفاده از این برنامه، جمله‌ی اضافه شده به زیر این سه ابزارک اضافه خواهد شد.

lockscreenbanner2

تاکنون کاربران موبایل معمولا از بخش آلارم گوشی یا اپلیکیشن‌های Reminder برای یادآوری امور روزانه استفاده می‌کردند اما از این پس به کمک Lock Screen Banner می‌توان این یادآوری‌ها را به طور ثابت در صفحه‌ی قفل گوشی وارد کرد تا با هر بار باز کردن لاک اسکرین، این جمله نیز توسط کاربر مشاهده شده و مانع از فراموش شدن آن شود. ضمن آنکه می‌توان پیامی نیز حاوی ایمیل، یا یک شماره تلفن ضروری در این بخش قرار داد تا هنگام گم شدن گوشی یا موارد دیگر، شخص یابنده بتواند در صورت قفل بودن گوشی، راه تماسی با صاحب گوشی داشته باشد. برای دانلود این اپلیکیشن که به صورت کاملا رایگان برای گوشی‌های ویندوزفون منتشر شده، می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات