جمع‌بندی کنفرانس مایکروسافت در E3: دو کنترلر جدید و ده ها بازی جدید

دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت دقایقی پیش، کنفرانس اختصاصی خود را در نمایشگاه E3 2015 برگزار کرد و در آن از چند بازی جدید رونمایی کرد. علاوه بر بازی‌های جدید، ردموندی‌ها از دو کنترلر اختصاصی برای ایکس‌باکس و کامپیوترهای ویندوز ۱۰ رونمایی کردند و همچنین از یک قابلیت بسیار مهم پرده برداشتند که به موجب آن امکان اجرای بازی‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ در ایکس‌باکس وان میسر می‌شود.
تبلیغات

مهم‌ترین اتفاقی که در کنفرانس امروز مایکروسافت رخ داد، امکان پشتیبانی از بازی‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ در ایکس‌باکس وان بود. این امکان که از آخر امسال در اختیار کاربران ایکس‌باکس وان قرار می‌گیرد باعث می‌شود تا نه‌تنها صد‌ها بازی قدیمی در کنسولِ نسلِ هشتمی مایکروسافت اجرا شوند بلکه کاربران بیشتری تشویق به ارتقاء کنسول بازی خود به ایکس‌باکس وان گردند.

علاوه بر این‌ها مایکروسافت از یک کنترلر جدید و مدرن برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی رونمایی کرد که از طراحی متفاوتی بهره برده و در پشت آن پد‌های جدیدی برای کنترل بازی در نظر گرفته شده است.

اگر مایل هستید تا در باره‌ی همه‌ی آنچه مایکروسافت در کنفرانس امشب خود معرفی کرد، آشنا شوید، این مقالات از زومجی را از دست ندهید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات