RealEyes و Playstation Move 2 برای پروژه مورفیوس در E3 رونمایی می‌شوند

یک‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸
مطالعه 3 دقیقه
تنها چند روز مانده به برگزاری کنفرانس سونی در E3 ۲۰۱۵، تصاویری از نسخه دوم کنترلر Playstation Move 2 برای استفاده با هدست واقعیت مجازی پروژه مورفیوس منتشر شده است. شایعات حکایت از معرفی این کنترلر در کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 سال جاری دارند.
تبلیغات

عکس‌های منتشر شده از کاتالوگ محصولات سونی در E3 ۲۰۱۵ نشان از رونمایی کنترلر جدید PlayStation Move 2 برای پلی ‌استیشن 4 و استفاده با پروژه مورفیوس دارد. 

به‌همراه کنترلر پلی ‌استیشن Move نسل آینده دوربین‌های پلی‌استیشن Eye نیز با نام Playstation RealEyes نیز رونمایی خواهد شد. 

این عکس‌ها که هنوز صحت و سقم آن‌ها مشخص نیست،‌ نشان می‌دهند که این قابلیت برای بازیکنان در نظر گرفته شده که یک نفر با پوشیدن هدست واقعیت مجازی به بازی کردن پرداخته و دیگر بازیکن نیز با استفاده از صفحه تلویزیون به انجام بازی بپردازد. 

باید تا کنفرانس سونی در E3 ۲۰۱۵ صبر کنیم تا ببینیم آیا سونی از نسخه نهایی پروژه مورفیوس و همچنین نسخه دوم کنترلر پلی‌استیشن Move رونمایی می‌کند یا نه. کنفرانس سونی ساعت ۵:۳۰ بامداد روز سه‌شنبه ۲۶ خرداد به وقت تهران برگزار خواهد شد. زومجی این کنفرانس را به‌صورت زنده پوشش خواهد داد. 

در ادامه می‌توانید عکس‌های فاش شده از این کنترلر و همچنین نسخه نهایی پروژه مورفیوس را مشاهده کنید:

PlayStation Move 2 00
PlayStation Move 2 01
PlayStation Move 2 02
PlayStation Move 2 03
PlayStation Move 2 04
PlayStation Move 2 05

زمانبندی کنفرانسها به وقت تهران و همچنین عناوین بازی‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید.

برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید

منبع:‌ زومجی

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات