هدست بلوتوث سونی SBH20: چند سانتیمتر مکعب زیبای چشم نواز به همراه کیفیت بی رقیب

یک‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
مطالعه 3 دقیقه
فروشگاه اینترنتی نگین خاورمیانه هدست بلوتوث‌های SBH20 سونی را به فروش گذاشته است.
تبلیغات

سالیان سال است که مصرف کنندگان کالای الکترونیکی، کمپانی سونی را به کیفیت بی نظیر و طراحی چشم نواز محصولاتش می شناسند. سابقه ای که به سادگی به دست نمی آید، و سونی کماکان در حفظ این سابقه موفق عمل کرده است. کیفیت بالای محصولات صوتی و تصویری این سازنده ی لوازم الکترونیکی همواره استانداردهای دوران خودش را جابجا می کند.

هدفون سونی SBH20 نیز از این قاعده مستثنی نیست. با حدود سه سانتیمتر عرض و طول و حدود یک سانتیمتر ضخامت، این هدست عملکرد بسیار قابل قبولی از خود نشان می دهد. می توان از SBH-20 برای دریافت و برقراری تماس و همچنین گوش دادن به موسیقی استفاده کرد، و یا با اتصال آن به بلندگوهای منزلتان می توانید یک سیستم پخش بی سیم راه اندازی کنید. این هدست با یک گیره به راحتی به لباس شما متصل می شود و با ظاهر جذاب و رنگ بندی متنوعی که دارد، می تواند به راحتی به عنوان یک گجت شیک در پوشش شما به نظر بیاید. قابلیت چرخندگی گیره ی آن نیز به اتصال و استفاده ی آسان از این هدست کمک می کند.

نگین خاورمیانه

دکمه های کم و زیاد کردن صدا در بالا، محل اتصال کابل شارژ microUSB در سمت راست، دکمه ی روشن/خاموش و چراغ وضعیت به همراه پورت 3.5 میلیمتری و میکروفون در سمت چپ و بر روی هدست دکمه های پخش و کنترل موسیقی به چشم می خورند. به همراه این هدست، هدفون های باکیفیتی هم ارائه می شوند که از نوع درون‌گوشی هستند و طول کابل آنها کوتاه تر از هدفون های عادی طراحی شده تا به راحتی با این هدست قابل استفاده باشند.

با این وجود یکی از مزایای عمده ی این هدست که انعطاف پذیری بسیاری به آن می بخشد جک 3.5 میلیمتری آن است که به شما بر خلاف غالب هدست های بلوتوث موجود، قابلیت اتصال به انواع هدفون های استاندارد مختلف و حتی بلندگوهای دارای جک 3.5 میلیمتری را می دهد. بنابراین شما در انتخاب هدفون دلخواهتان محدودیتی نخواهید داشت، اگرچه هدفون عرضه شده به همراه هدست صدای بسیار با کیفیت و ساختار مقاومی دارد.

جفت شدن این هدست با گوشی، لپ تاپ، تبلت و یا حتی سیستم استریوی خانگی شما به سادگی هرچه تمام تر انجام می شود. کافیست اگر دستگاه مورد نظرتان از قابلیت NFC بهره می برد، هدست را برای چند لحظه به آن تماس دهید تا شناسایی شود.

در غیر این صورت عمل جفت شدن یا Pairing را از طریق بلوتوث و به صورت عادی انجام می شود. کیفیت پخش موسیقی این هدست با توجه به قیمت فوق العاده ی آن در میان دستگاه های هم رده ی خود غیر قابل رقابت است. بیس موسیقی های پخش شده بسیار قدرتمند است و در ژانرهای مختلف موسیقی نیز صدا شفافیت و پویایی بی نظیری دارد. همچنین به لطف وجود سیستم حذف نویز، مکالماتی که از طریق هدست انجام می شوند بسیار شفاف و واضح هستند. همچنین باتری این هدست به طور متوسط 6 ساعت دوام می آورد و برد آن نیز حدود پنج متر است که برای استفاده ی روزمره بسیار معقول و مناسب به نظر می آید.

sbh20

کیفیت فراتر از حد استاندارد محصولات سونی و معرفی این محصول به بازار ایران توسط شرکت نگین خاورمیانه با قیمتی استثنایی، این هدست را در میان هدست های هم تراز خود بی رقیب می کند. جهت خریداری هدست Sony SBH20 به صورت اینترنتی می توانید به فروشگاه اینترنتی نگین خاورمیانه مراجعه کنید و یا به صورت حضوری از فروشگاه های نگین خاورمیانه در بازار موبایل ایران و بازار موبایل یافت آباد خرید کنید. نگین خاورمیانه با سابقه ی درخشان خود به عنوان دومین وارد کننده ی محصولات سونی در ایران، ضامن کیفیت محصول و تجربه ی کاربری لذت بخشی برای شما خواهد بود.

پایان رپورتاژ آگهی/.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات