درز اطلاعات و تصاویر گوشی جدید موتورولا؛ خبری از حسگر اثر انگشت در موتو ایکس 2015 نیست

پنج‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
هفته گذشته تصاویری از نسخه‌ی ۲۰۱۵ گوشی موتو ایکس موتورولا منتشر شد که اطلاعاتی از مشخصات احتمالی این گوشی ارائه می‌داد. اما حال تصاویر دیگری از آن منتشر شده که برخلاف انتظارات، حسگر اثر انگشت در این گوشی هوشمند مشاهده نمی‌شود.
تبلیغات

بر اساس اطلاعات قبلی، نسخه‌ی ۲۰۱۵ گوشی موتو ایکس به تراشه‌ی اسنپدراگون، سه گیگابایت حافظه‌ی رم و نمایشگری با رزولوشن Quad HD مجهز می‌شود. از طرفی دیگر بر اساس تصاویر قبلی، انتظار می‌رفت یک اسکنر تشخیص اثر انگشت در پشت این گوشی قرار گیرد.

منبعی که تصاویر جدید را فاش کرده مدعی شده که نسخه‌ی ۲۰۱۵ گوشی موتو ایکس به اسکنر تشخیص اثر انگشت مجهز نمی‌شود و احتمالا نسخه‌ی نهایی این محصول بسیار شبیه به تصاویر زیر خواهد بود.

And-this-is-said-to-be-an-old-engineering-sample-of-it

 علاوه بر این، منبع یاد شده تصویر دیگری (تصویر زیر) از یک گوشی نامشخص منتشر کرده که بسیار شبیه به گوشی نکسوس است. اما بر اساس شایعاتی که قبلا منتشر شده، گوشی نکسوس جدید را شرکت هواوی یا ال‌جی خواهد ساخت.

This-is-a-mysterious-Motorola-smartphone

از سوی دیگر شایعه شده که شرکت موتورولا یک گوشی دروید مینی جدید را معرفی خواهد کرد که انتظار می‌رود این گوشی در سال جاری میلادی توسط اپراتور مخابراتی Verizon عرضه شود، البته هنوز تصاویری از آن در دسترس نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات