تبلت‌های سری گلکسی Tab E سامسونگ به زودی معرفی می‌شوند

چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
اوایل سال جاری میلادی اسناد و فرم‌های تجاری مربوط به تبلت‌های سری گلکسی تب A، گلکسی تب E و گلکسی تب J سامسونگ منتشر شد که حالا به نظر می‌رسد این کمپانی کره‌ای خودش را برای معرفی گلکسی تب E آماده می‌کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

با اینکه هنوز سامسونگ به صورت رسمی این خبر را تایید نکرده ولی تصاویر و جزئیات تبلت گلکسی Tab E این شرکت در شماره جدید یک ماهنامه تایوانی منتشر شده است. به گفته Blog of Mobile شماره مدل این تبلت SM-T560 است. اما در کنار این مدل، گلکسی تب دیگری از سری E با شماره مدل SM-T561 در وب‌سایت رسمی سامسونگ موبایل دیده شده است. هر دو تبلت به یک پردازنده 4 هسته‌ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتزی و دوربین 5 مگاپیکسلی مجهز شده‌اند. گفته می‌شود مدل SM-T560 از یک نمایشگر 9.7 اینچی با رزولوشن 768 در 1280 پیکسل (800 در 1280 پیکسل) بهره می‌برد. این نمایشگر مانند گلکسی تب S2 سامسونگ از نسبت 4 به 3 پشتیبانی نمی‌کند و گفته می‌شود گلکسی تب ای همان گلکسی تب 5 است.

پنل آینه‌ای سامسونگ

سیستم عامل پیشفرض گلکسی تب ای، اندروید نسخه‌ی 5 اب نبات چوبی است و مشخص نشده که از همان رابط کاربری تاچ‌ویز گلکسی اس 6 بهره می‌برد یا روی آن از رابط کاربری گوشی گلکسی J7 استفاده شده است. البته تا زمان معرفی رسمی این تبلت نمی‌توان از روی تصاویر قضاوت درستی داشت ولی به نظر می‌رسد همان امکانات نرم‌افزاری دیگر تبلت‌های سری گلکسی تب سامسونگ روی گلکسی تب ای نیز دیده خواهد شد.

این احتمال وجود دارد که در پروفایل‌های کاربری فاش شده این تبلت اشتباهی نیز رخ داده باشد و گلکسی تب E همان سری SM-T560x باشد و ارتباطی به گلکسی تب 5 نداشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات