تماشا کنید: تمامی قابلیت‌ های جدید WatchOS 2

چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل طی کنفرانس WWDC 2015 همراه با معرفی نسخه‌ی جدید سیستم عامل موبایل خود، از WatchOS 2 نیز پرده‌برداری کرد که در ادامه با جدیدترین قابلیت‌های این پلتفرم آشنا خواهید شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 پلتفرم WatchOS 2 هنوز در نسخه‌ی بتا قرار دارد، اما شامل ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیاری است. اولین تغییر چشمگیر در این پلتفرم سه واچ فیس مختلف است که سازمان‌دهی بیشتری را برای اپل واچ فراهم می‌کنند. اولین واچ فیس تصویر ۵ شهر به صورت تایم لپس است که می‌توان آن را برای پس زمینه‌ی اپل واچ تنظیم کرد.

علاوه بر این، تصاویر موجود در آلبوم را می‌توان به عنوان واچ فیس به کار برد که هرکدام از تصاویر به صورت رندم در پس زمینه‌ی اپل واچ قرار می‌گیرند. آخرین واچ فیس هم یک تصویر ساده است که امکان ویرایش تصویر از لحاظ سایز و ایجاد یک واچ فیس جدید را فراهم می‌کند.

زمانی که اپل واچ شارژ می‌شود ساعت جدیدی در این هنگام نمایش داده می‌شود. متاسفانه اگر از یک داک به غیر از داک شارژر پیش فرض اپل واچ برای شارژ کردن استفاده کنید، این ساعت نمایش داده نمی‌شود. همچنین قابلیت جدیدی به Digital Crown یا چرخنده‌ی دیجیتالی ساعت اضافه شده است.

به واسطه‌ی پلتفرم WatchOS 2 می‌توان دوستان خود را مستقیما از صفحه‌ی Friends اضافه کرد. به همین منظور کافی است روی علامت مثبت دایره‌ای کلیک کرده و یکی از مخاطبان خود را انتخاب کنید. اگر از قابلیت تاچ دیجیتالی برای ارتباط با دوستان خود استفاده کنید، متوجه خواهید شد که اپل در این قسمت از رنگ‌های مختلف استفاده کرده است.

Time Travel یکی دیگر از قابلیت‌های این پلتفرم است که اجازه می‌دهد چرخنده‌ی دیجیتالی را حرکت دهید، به ساعت سرعت بخشیده و رویدادهای تقویم را تغییر داد. توسط این قابلیت به راحتی و سریع‌تر می‌توان به رویداد مورد نظر در تقویم دسترسی داشت.

FaceTime Audio نیز با این بروزرسانی جدید برای اپل واچ نیز عرضه شد. این قابلیت کیفیت صدای خوبی را حین تماس‌های فیس تایم ارائه می‌دهد. البته در اپل واچ تنها صفحه‌ی تماس ظاهر می‌شود و اعلانیه‌های مربوط به آن به کاربر نمایش داده می‌شود.

قابلیت دیگر به کاربر این امکان را می‌دهد که از طریق اپل واچ به ایمیل‌ها پاسخ دهند. پیش از WatchOS 2 کاربران تنها می‌توانستند محتوای ایمیل را مشاهده کنند اما حال ارسال پاسخ سریع ارائه شده است. متاسفانه این قابلیت تنها در اپلیکیشن پیش فرض ایمیل اپل واچ قرار دارد.

تمامی این قابلیت‌ها را می‌توانید در ویدئوی زیر تماشا کنید:

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات