کامپیوتر بدون کیس فانتزی ایسوس با دوربین سه بعدی و USB 3.1 معرفی شد

هر روز شاهد یکپارچه‌سازی کامپیوترهای شخصی بیشتری با فناوری RealSense اینتل هستیم و امروز نیز ایسوس  از یک کامپیوتر بدون کیس بسیار زیبا به همراه این فناوری در کامپیوتکس ۲۰۱۵ رونمایی کرده است.
تبلیغات

کامپیوترِ بدونِ کیس جدید ایسوس که با نام مدل Z240IC شناخته می‌شود و در سری Zen AiO قرار دارد از نظر طراحی شباهت بسیاری به آی‌مک‌های اپل دارد. این کامپیوتر به صفحه‌نمایش ۲۳.۸ اینچ مجهز شده و دوربین سه‌بعدی RealSense اینتل نیز در آن قرار گرفته است تا کاربر بتواند از طریق ژست‌های حرکتی و حرکت دادن دست خود در مقابل صفحه‌نمایش، نسبت به کنترل سیستم‌عامل اقدام کند. ایسوس نسخه‌ی ۲۱.۵ اینچی این کامپیوتر را نیز با نام مدل Z220IC عرضه خواهد کرد.

همچون iMacهای اپل، کامپیوتر Zen AiO ایسوس نیز از بدنه‌ی تمام آلومینیومی بهره می‌برد که در لبه‌ها تنها ۶ میلی‌متر ضخامت دارد. رنگ‌ بدنه‌ی این کامپیوتر طلایی است و بدنه‌ی آلومینیوم آن نیز برس خورده به نظر می‌رسد.

این کامپیوترها به پردازنده‌ی Core i7 به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی رم DDR4 مجهز شده‌اند و کاربران می‌توانند مدل‌های مختلف آن را با ۴ درایو SSD و کارت گرافیک Geforce GTX 960M تهیه کنند. این کارت گرافیک دارای ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است. ایسوس همچنین ۶ اسپیکر را برای این محصول در نظر گرفته است که توان خروجی ۱۶ وات را ارائه می‌کنند.

ایسوس ادعا می‌کند که این اولین کامپیوتر بدون کیس دنیا است که از درگاه USB نسخه‌ی 3.1 نسل دوم بهره می‌برد. بنابراین کاربر می‌تواند اطلاعات را با نرخ ۱۰ گیگابیت در ثانیه از طریق درگاه USB منتقل کند. این کامپیوتر همچنین از درگاه USB نوع C نیز بهره می‌برد.

ایسوس هنوز اطلاعات دقیقی در باره‌ی زمان عرضه و قیمت این کامپیوتر ارائه نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات