لکه بنفش رنگ در برخی تصاویر ثبت شده با دورببین جلوی گوشی گلکسی اس 6 سامسونگ

جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
امروز خبری منتشر شده که نشان می‌دهد برخی از دارندگان گوشی‌های گلکسی اس 6 سامسونگ با مشکلی نامتعارف روبرو شده‌اند. تقریبا در گوشه راست بالای تصاویر ثبت‌شده با دوربین جلوی این گوشی نقطه بنفش‌رنگی به چشم می‌خورد که علت آن مشخص نیست. برای اطلاع از جزئیات این خبر با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

براساس این اخبار وب‌سایت Reddit کامنت‌های زیادی را از دارندگان گوشی‌ گلکسی اس 6 سامسونگ دریافت کرده که برخی از آنها مدعی شده‌اند که با مشکل مشابهی مواجه هستند.

اولین نفری که مشکل خود را اعلام کرده در Reddit گفته است که چند هفته قبل که عکاسی می‌کرده متوجه چنین نقطه یا لک بنفش‌رنگی نشده است و حالا هر تصویری که با دوربین جلوی گلکسی اس 6 خود می‌گیرد در قسمت گوشه راست بالا دارای یک لکه بنفش است. تمامی افرادی که با این مشکل مواجه شده‌اند دستگاه خود را مرجوع کرده و نسخه جدیدی را تحویل گرفته‌اند ولی هنوز مشخص نیست آیا این موضوع یک مشکل نرم‌افزاری است یا یک مشکل سخت افزاری.

samsung-galaxy-s6-purple-speck-348x465

البته در انجمن‌های XDA نیز برخی کاربران مدعی شده‌اند که با کاهش رزولوشن دوربین از 5 به 3.8 مگاپیکسل توانسته‌اند این مشکل را برطرف کنند، ولی اینکه نتوانید از رزولوشن کامل دوربین جلو استفاده کنید، نمی‌تواند بهترین راهکار باشد. به نظر می‌رسد این مشکل تنها به دارندگان گوشی‌ گلکسی اس 6 محدود می‌شود و کاربران گلکسی اس 6 اج سامسونگ چنین مشکلی ندارند.

اگر گلکسی اس 6 دارید، بررسی کنید آیا دوربین جلوی گوشی شما هم چنین مشکلی دارد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات