زد‌تی‌ئی از گوشی Xiao Xian 2 به همراه اسکنر اثر انگشت در چین رونمایی کرد

جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
گوشی Xiao Xian 2 در کشور چین رونمایی شد، این گوشی زد‌تی‌ئی که با قیمت حدود ۱۴۴ دلار عرضه می‌شود از ویژگی‌های خوبی شامل اسکنر اثر انگشت و پشتیبانی از شبکه مخابراتی 4G LTE بهره می‌برد.
تبلیغات

گوشی هوشمند Xiao Xian 2 دارای وزنی حدود ۱۲۶ گرم و ضخامت ۸.۹ میلی متر است. این مدل دارای اسکنر بیومتریک اثر انگشت در پشت گوشی است.

ZTE-B880-Xiao-Xian-2

از دیگر مشخصات آن می‌توان به صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل، پردازنده MT6735 مدیاتک با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز، حافظه رم یک گیگابایتی، ۸ گیگابایت فضای داخلی دستگاه اشاره کرد. گوشی هوشمند Xiao Xian 2 دارای پشتیبانی از کارت حافظه جانبی با ظرفیت ۳۲ گیگابایتی است، دوربین آن ۱۳ مگاپیکسل بوده و گشودگی دهانه‌ی لنز آن f/2.2 است. در قسمت جلویی دستگاه، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده که کاربران می‌توانند تصاویر و ویدئوهای با کیفیت بالایی را ثبت کنند. باتری ۲۴۰۰ میلی آمپر ساعتی برای Xiao Xian 2 در نظر گرفته شده است و از سیستم عامل ۵.۰ اندروید بهره می‌برد.

می‌توان گفت کاربران در قبال پرداخت ۱۴۴ دلار، گوشی با مشخصات بسیار خوبی را دریافت می‌کنند. نظر شما در خصوص این گوشی هوشمند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات