مشخصات تلفن G4c ال جی، نسخه‌ی کوچک‌تر جی 4 فاش شد

پنج‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
مطالعه 1 دقیقه
عرضه‌ی نسخه‌ی کوچک‌تر پرچمداران اندرویدی با سخت‌افزار ضعیف و صفحه‌ی نمایش کوچک‌تر، چیز جدیدی نیست، هرچند تاکنون خبری از نسخه‌ی مینی گلکسی S6 و وان M9 نشده است. به نظر می‌رسد ال‌جی در نسخه‌ی جدید نسخه کوچک پرچمدار جدیدش یک پسوند C در انتهای نام گوشی اضافه کرده است. در ادامه به بررسی مشخصات فنی فاش شده از G4c خواهیم پرداخت.
تبلیغات

اطلاعات فاش شده از G4c، مشخص می‌کند که این گوشی هوشمند با کد H525N شناخته می‌شود. با توجه به اطلاعات منتشر شده می‌توان به روشنی دید که جی 4 سی را باید نسخه‌ی ارزان‌تری از جی 4 بنامیم.

این گوشی‌هوشمند قیمتی بین 279 تا 300 یورو دارد. از جمله‌ی مشخصات فنی آن می‌توان به صفحه‌ی نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل از نوع IPS با تراکم پیکسلی 294 پیکسل بر اینچ، پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپدراگون 410، یک گیگابایت حافظه‌ی رم، 8 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری 2540 میلی‌ آمپر ساعتی اشاره کرد. این گوشی‌هوشمند از یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت به‌همراه فلاش در کنار دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی در جلوی گوشی بهره می‌برد. G4c همراه با اندورید آبنبات چوبی و رابط کاربری UX 4.0 روانه‌ی بازار خواهد شد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات