اپل 5 پتنت دیگر در رابطه با طراحی اپل واچ به ثبت رساند

چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
اپل در حال ثبت پتنت‌های مربوط به ساعت هوشمند خود، اپل واچ است. این کمپانی پس از ثبت پتنت‌های مربوط به بندهای مورد استفاده در ساعت هوشمندش، حال پنج پتنت دیگر نیز در رابطه با طراحی اپل واچ به ثبت رسانده است.
تبلیغات

براساس اطلاعات منتشر شده، اپل در طول هفته‌ی گذشته 5 پتنت دیگر در رابطه با اپل واچ به ثبت رساند که به طراحی ساعت هوشمند این کمپانی مربوط می‌شود. این پتنت‌ها در رابطه با حاشیه‌ی مخفی، اهرم گردشی دیجیتالی ساعت، کلید مخاطبان، سنسور پشتی و درگاه اتصال بند ساعت است.

همانطور که اشاره کردیم، اپل ماه گذشته نیز پتنت‌هایی در رابطه با بند‌های مورد استفاده در ساعت هوشمندش ثبت کرد. این بندها شامل بند اسپورت، بند کلاسیک و بند موسوم به دستبند است. به نظر می‌رسد باید در آینده‌ی نزدیک نیز شاهد ثبت پتنت‌های بیشتری باشیم.

سال گذشته نیز اپل پتنت‌هایی در رابطه با ویژگی فورس تاچ و نمایشگر منعطف نسبت به لمس به ثبت رسانده بود. این کمپانی پتنت فورس‌تاچ را به تنهایی در مک بوک 12 اینچی خود به کار گرفت. ضمن اینکه به نظر می‌رسد این پتنت در آیفون‌ و آیپدهای بعدی نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

هرچند اپل تمامی جوانب طراحی مربوط به اپل واچ را به نام خود ثبت کرده، اما برای بالا بردن محبوبیت ساعت هوشمندش در اثر افزایش تنوع، برنامه‌ای را با عنوان Made for Apple Watch کلید زده که تولیدکنندگان لوازم جانبی را برای تولید بندها و سایر موارد تشویق می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات