فروش وان ام ۹ کمترین درآمد را برای اچ تی سی در طول 6 سال اخیر رقم زد

چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی اچ‌تی‌سی اخیرا گزارش مالی مربوط به ماه آوریل سال جاری را منتشر کرده که بر اساس آن برخلاف سه ماهه اول، این کمپانی درآمد چندانی از فروش گوشی وان ام ۹ نداشته و می‌توان گفت اچ‌تی‌سی کمترین درآمد خود را در طول ۶ سال اخیر تجربه کرده است.
تبلیغات

درآمد اچ‌تی‌سی از فروش گوشی وان‌ ام 9 در ماه آوریل ۴۴۰ میلیون دلار بوده که ۳۳ درصد کمتر از درآمد خود در سه ماهه اول سال جاری و ۳۹ درصد کمتر از سه ماهه اول سال پیش است. می‌توان گفت این رقم، کمترین درآمد اچ‌تی‌سی از سال ۲۰۰۹ برای ماه آوریل بوده است.

به طور معمول، ماه آوریل یکی از ماه‌های مهم برای اچ‌تی‌سی جهت فروش پرچمدار جدید خود به شمار می‌رود. بنابراین، به نظر می‌رسد دلیل درآمد کم به پرچمدار جدیدش، وان ام ۹، برمی‌گردد؛ احتمالا وان ام ۹ نظر کاربران را به حد کافی جهت خرید جلب نکرده است.

hhhttcc

متخصصان صنعت و اقتصاد در حالی بررسی این مشکل هستند که استقبال نشدن از گوشی وان ام ۹ دور از انتظار بود و نتوانست فروش خوبی را برای اج‌تی‌سی رقم بزند. حدس و گمانه‌هایی نیز در این زمینه مطرح می‌شود، مثلا در مقایسه با گوشی وان ام ۸، مشکلات پردازنده اسنپ دراگون ۸۱۰ و معرفی گوشی وان ام ۹ پلاس، می‌توانند همه دلایلی برای این افت فروش و کاهش درآمد باشد.

اواخر ماه آوریل، اچ‌تی‌سی گزارش درآمد سه ماهه اول سال ۲۰۱۵ را منتشر کرد که بر اساس آن درآمد سه ماهه اول ۲۵ درصد بیشتر از سال قبل بود. این نشان می‌دهد که برخی بخش‌های این کمپانی به موفقیتی دست یافته است. اگرچه، اچ‌تی‌سی در حال حاضر ممکن است با درآمد کمتر در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۵ مواجه شود. 

به نظر می‌رسد سال ۲۰۱۵ برای اچ‌تی‌سی سال بخت آزمایی در فروش محصولات خود باشد. نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات