گوشی Lancet بازگشت ال‌جی را به دنیای ویندوزفون نوید می‌دهد

چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
به تازگی اخباری مبنی بر تولید دوباره یک گوشی ویندوزفونی توسط ال‌جی منتشر شده که امروز نام، تصاویر و مشخصات فنی این گوشی فاش شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سال گذشته این خبر شنیده می‌شد و ماه گذشته نیز تصاویر گوشی ویندوز فونی ال‌جی روی اینترنت قرار گرفت. حالا، بروشور رسمی این گوشی شامل عکس‌ها و مشخصات فنی این گوشی به نام Lancet منتشر شده است.

به گزارش وب‌سایت ویندوزسنترال که از روی بروشور به دست آمده، منتشر شده گوشی LGVW820 تحت قرارداد اپراتور ورایزن و با نام لنست ارائه خواهد شد و مجهز به نمایشگر 4.5 اینچی با رزولوشن 480 در 854 پیکسل، پردازنده اسنپدراگون 410 و فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز، دوربین جلوی استاندارد و باتری 2100 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. این گوشی از شبکه LTE پشتیبانی می‌کند.

lg-lance-specs-verizon

از نظر نرم‌افزاری گوشی لنست ال‌جی از ویندوزفون 8.1 آپدیت 2 بهره می‌برد و این کمپانی کره‌ای وعده داده تا برخی از امکانات اندرویدی خود را به این دستگاه بیاورد. همچنین کاربران می‌توانند از ویژگی Knock On لذت ببرند که با دو بار زدن روی نمایشگر آن را فعال می‌کنند. علاوه بر آن به کمک قابلیت Gesture Shot می‌توانید با حرکات دست عکاسی کنید و Soft Light این امکان را به شما می‌دهد که در شرایط نور کم برای ثبت تصاویر سلفی صورت خود را روشن‌تر کنید.

1 screen shot 2015-04-15 at 1.19.58 pm 0

هنوز خبری از قیمت و زمان عرضه گوشی لنست ال‌جی منتشر نشده ولی با توجه به اطلاعات به نظر می‌رسد با یک گوشی ارزان قیمت روبرو هستیم که دارای قیمت رقابتی خواهد بود. احتمالا باید به زودی منتظر عرضه این گوشی باشیم که بعد از معرفی رسمی آن، اطلاعات و مشخصات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

نظر شما درباره بازگشت ال‌جی به دنیای ویندوزفون چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات