ال جی جی 4 ماه آینده روانه بازار ایران می‌شود

سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
پرچمدار جدید ال‌جی با نام جی 4 ماه آتی میلادی در دو نسخه پلاستیکی و چرمی روانه بازار ایران می‌شود. مشخص نیست که نسخه دو سیم کارته این تلفن نیز در بازار کشور ارائه خواهد شد یا خیر.
تبلیغات

طی تماسی که با روابط عمومی دفتر ال‌جی در ایران داشتیم، برخی سوالات را درباره پرچمدار جدید این کمپانی و نحوه ورود آن به بازار کشور مطرح کردیم که به آنها پاسخ داده شد. این تلفن در ماه ژوئن (اواسط خردادماه) راهی بازار کشور می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند بر اساس سلیقه‌شان نسخه پلاستیکی یا چرمی آن را در بازار ایران با گارانتی رسمی خریداری کنند.

روابط عمومی ال‌جی در ایران اطلاعاتی از قیمت پیش‌بینی شده برای هر دو نسخه پلاستیکی و چرمی آن ارائه نکرد، اما به نظر می‌رسد باید انتظار قیمتی رقابتی برای نسخه پلاستیکی داشته باشیم. نسخه چرمی آن نیز هم کمی گران‌تر در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.

همچنین وقتی درباره امکان ارائه نسخه دو سیم کارته تلفن در کشور سوال کردیم، دفتر ال‌جی اعلام کرد که در این زمینه نمی‌تواند اطلاعاتی ارائه کند.

نظر شما درباره این محصول چیست؟ اگر قصد خرید یک تلفن هوشمند جدید را داشته باشید، جی 4 را انتخاب می‌کنید؟ کدام نسخه آن را ترجیح می‌دهید؟

کلیه‌ی مطالب مرتبط با ال‌جی جی ۴ را در آدرس zoomit.ir/product/lg-g4/ مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات