نمایشگر گلکسی اس 6 اج زیر میکروسکوپ: ماتریس پیکسل الماس شکل

سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷
مطالعه 4 دقیقه
یک وب‌سایت مجارستانی نمایشگر و سایر قطعات گلکسی اس 6 اج را زیر میکروسکوپ قرار داده تا بتوان نگاهی بسیار دقیق به آنها داشت. به نظر می‌رسد نمایشگر گلکسی اس 6 اج از چینش ماتریس پیکسل الماس شکل در نمایشگرش بهره برده است.
تبلیغات

آیا می‌دانستید نمایشگر خمیده گلکسی اس 6 اج از چینش ماتریس پیکسل الماس شکل بهره می‌برد؟ این چینش که زیرشاخه‌ای از چینش ماتریس PenTile محسوب می‌شود، در تلفن‌های قبلی سامسونگ مورد استفاده قرار می‌گرفت تا این کمپانی بتواند به رزولوشن بالای مورد نظر خود در نمایشگرهای Super AMOLED برسد. آخرین باری که سامسونگ از این نوع چینش بهره برد برای رسیدن به رزولوشن Quad HD گلکسی نوت 4 بود.

 یک وب‌سایت مجارستانی نمایشگر گلکسی اس 6 اج، سنسورهای دوربین جل و عقب، سنسور سنجش ضربان قلب، فلش ال‌ای‌دی، دکمه‌های تغییر حجم صدا و درگاه سیم کارت آن را زیر میکروسکوپ قرار داده است.

نمایشگر ۵.۱ اینچی QHD اس 6 اج در زیر میکروسکوپ نشان می‌دهد که چینش پیکسل‌های آن از نوع ماتریس الماسی بوده و تراکم پیکسلی آن نیز بسیار بالا است. در این تلفن، LEDها به جای آن که روی ماده شیشه‌ای قرار گیرند، به صورت لایه‌ای روی پلاستیک چیده شده‌اند. این موضوع باعث شده تا سامسونگ بتواند نمایشگر تلفن را در طرفین دستگاه به شکل خمیده بسازد. در ادامه می‌توانید نگاهی به این تصاویر بیاندازید.

Galaxy-S6-edge-under-the-microscope
Galaxy-S6-edge-under-the-microscope-2
Galaxy-S6-edge-under-the-microscope-3
Galaxy-S6-edge-under-the-microscope-4
Galaxy-S6-edge-under-the-microscope-5
Galaxy-S6-edge-under-the-microscope-6
Galaxy-S6-edge-under-the-microscope-7
Galaxy-S6-edge-under-the-microscope-8
Galaxy-S6-edge-under-the-microscope-9
Galaxy-S6-edge-under-the-microscope-10
Galaxy-S6-edge-under-the-microscope-12
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات