تست باتری گوشی جی 4 ال جی

سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
بی شک گوشی جی 4ال‌جی جذاب‌ترین و مهم‌ترین پرچمداری است که این کمپانی تا به امروز معرفی کرده و از چندین مشخصه برتر از جمله لرزشگیر اپتیکال در سه محور یا tri-axis و حسگر تشخیص گستره رنگ نسبت به گوشی جی ۳ برخوردار است. تا به حال جی 4 از لحاظ کیفیت دوربین مورد بررسی‌های مکرر قرار گرفته، حال نوبت بررسی باتری آن رسیده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تا به حال دوربین گوشی جی 4 ال‌جی مورد آزمایش و بررسی قرار گرفته که نتایج آن مثبت بوده و توانسته تصاویری با کیفیت بالا را ثبت کند. این گوشی دارای صفحه نمایش با رزولوشن بالا، باتری قابل تعویض و پشتیبانی  از کارت حافظه جانبی است. 

معمولا کاربران از گوشی‌های هوشمند با مشخصات عالی، باتری با دوامی را نیز انتظار دارند. در حقیقیت، ظرفیت و دوام باتری یکی از فاکتورهای اصلی مشتریان در خرید گوشی هوشمند است؛ به همین دلیل سازندگان گوشی‌های هوشمند در تلاشند با ارائه باتری‌های بزرگ و پرظرفیت نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کنند. از این رو برآن شدیم تا آزمایشی روی باتری گوشی جی 4 ال‌جی اجرا کنیم.

در این آزمون باتری جی 4 ال‌جی توانسته تا ۶ ساعت و ۶ دقیقه دوام بیاورد که ۸ دقیقه از جی 3 کمتر است. این در حالی است که نمایشگر هر دو ۵.۲ اینچ و باتری‌شان ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است، در واقع بهبودی در کار نیست. پس از آن وان ام ۹ اچ‌تی‌سی با ۶ ساعت و ۲۵ دقیقه جای گرفته است. باتری وان ام ۹ از هر دو پرچمدار ال‌جی ۱۶۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت کمتری داشته و نمایشگر آن نیز ۰.۵ اینچ و کوچک‌تر است. گلکسی اس ۶ سامسونگ با ۷ ساعت و ۱۴ دقیقه، مقام دوم را در این آزمون آن هم با باتری ۲۵۵۰ میلی آمپر ساعت کسب کرده است.  

BEn

 بر اساس این آزمون، باید گفت که بر خلاف باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت و بکارگیری چیپ‌ست اسنپ دراگون ۸۰۸ و مصرف کمتر انرژی توسط نمایشگر، جی 4 عملکرد خیلی خوبی از خود به نمایش نگذاشته است و حتی در مقایسه با پرچمدار قبلی یعنی جی 3، نیز پیشرفتی نشان نمی‌هد.

 به هر حال گوشی جی 4 در آزمون دوام باتری آن چنان که انتظار می‌رفت، نتایج قابل قبولی را ارائه نکرد، همچنین در شارژ کردن سریع‌تر باتری نیز عملکرد خوبی نداشت. شارژ باتری جی 4 با شارژر اصلی ۲ ساعت و ۷ دقیقه به طول می‌انجامد که ۸ دقیقه از جی 3 بیشتر است. در همین حال باتری گلکسی اس ۶ سامسونگ به طرز چشم‌گیری سریع‌تر و تنها طی ۷۸ دقیقه کاملا شارژ می‌شود. بدترین نتیجه را هم اکسپریا زد 3 سونی با ۲۳۵ دقیقه به خود اختصاص داده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات