زوم‌اَپ: ضبط‌کننده‌ی صدا برای آیفون با Recordium

سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Recordium اپلیکیشنی در زمینه‌ی ضبط صدا است که برای آی‌او‌اس منتشر شده و با انبوه امکاناتی که در این زمینه در اختیار شما قرار می‌دهد، یکی از کامل‌ترین اپلیکیشن‌های ضبط کننده را برای این پلت‌فرم به وجود آورده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

اولین موضوعی که در اجرای ابتدایی برنامه خودنمایی می‌کند، ظاهر فلت و چشم‌نواز Recordium است که البته این موضوع چندان دور از ذهن نیز نبود چرا که اکثر اپلیکیشن‌های آیفون، دارای محیط کاربری روان و کاربرپسندی هستند که این طراحی زیبا، علاوه بر یکدستی خاصی که در محیط گوشی به وجود می‌آورد، اپلیکیشن‌ها را نیز از حالت ساده خارج کرده و ظاهری زیباتر برای آن‌ها به همراه دارد. این اپلیکیشن تنها یک ضبط‌کننده‌ی ساده نیست و در کنار آن، ابزارهایی نیز برای ویرایش صدا در نظر گرفته شده است تا بعد از ضبط کامل یک فایل، بتوان آن را مدیریت کرد. امکان iCloud Sync نیز یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این اپلیکیشن است که با همگام‌سازی اطلاعات اپلیکیشن با سرورهای iCloud، به شما این امکان را می‌دهد تا از هر کجا بتوانید به صداهای ضبط شده‌ی خود دسترسی داشته باشید.

Recordium2

اما همه چیز به همین جا ختم نمی‌شود و این اپلیکیشن دارای ویژگی‌های بسیار متفاوت دیگری نیز نسبت به همتایان خود است که برای مثال می‌توان به امکان High Light کردن بخشی از صدای ضبط شده اشاره کرد. برای مثال شما یک فایل صوتی از کلاس درس تهیه کرده‌اید که در بخشی از آن استاد تاریخ امتحان و سرفصل‌های مهم را برای شما بازگو می‌کند. می‌توانید با مشخص کردن این قسمت از صدای ضبط شده، در نوبت‌های بعدی به سرعت به این بخش منتقل شوید و از اجرای فایل کلی و پیدا کردن این قسمت از صدای ضبط شده رهایی یابید. اضافه کردن تگ‌های مختلف به صداهای ضبط شده نیز از دیگر ویژگی‌های مهم این اپلیکیشن به حساب می‌آید که به کمک آن می‌توانید با اختصاص دادن کلمه‌های مختلف به صداهای ضبط شده، به طور راحت‌تری صدای مورد نظر را جستجو و پیدا کنید. ضبط صدا در این برنامه با فرمت‌های WAV , CAF , AIFF , MP4 و با کیفیت فوق‌العاده بالا انجام می‌شود. امکان اشتراک‌گذاری صداهای ضبط شده در Drop Box , Google Drive و... نیز برای شما در نظر گرفته شده است تا این اپلیکیشن را از هر نظر کامل کند. برای دانلود نسخه‌ی رایگان این اپلیکیشن فوق‌العاده، می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات