گوگل خرید و فروش پتنت‌ها را آسان می‌کند

سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
گوگل برای راحت کردن فروش پتنت‌ها سرویس جدیدی با نام Patent Purchase Promotion را معرفی کرد. گوگل این پروژه جدید را «بازاری آزمایشی» برای از بین بردن اصطکاک موجود در بین دارندگان و خریداران پتنت اعلام کرده است.
تبلیغات

در حال حاضر بازار فروش و بدست آوری پتنت‌ها بسیار یکنواخت پیش می‌رود و به خصوص افرادی که پتنت‌های کوچک را به نام خود ثبت کرده‌اند در این بازار خیلی راحت ممکن است نادیده گرفته شوند و پول‌های زیادی از بدست بدهند. اکنون گوگل به کمک همین افراد آمده و در توضیح پروژه Patent Purchase Promotion گفته:

از ۸ ماه می ۲۰۱۵ تا ۲۲ می ۲۰۱۵، ما یک پورتال کارآمد را برای دارندگان پتنت باز خواهیم کرد تا به گوگل درباره پتنتی که قصد فروش آن را دارند و همچنین قیمت گذاشته شده بر روی آن اطلاع دهند. به محض اینکه این پورتال بسته شد، ما تمام پتنت‌هایی که برای فروش ثبت شده را بررسی خواهیم کرد و به افراد مشتاق به خرید پتنت‌ها تا پایان روز ۲۶ ژوئن ۲۰۱۵ مهلت خواهیم داد.

گوگل قصد دارد تمام پول معامه شده را تا پایان ماه آگوست به دست فروشنده پتنت برساند.

برای اطلاع یافتن از جزییات بیشتر درباره Patent Purchase Promotion می‌توانید صفحه رسمی وب‌سایت پتنت را مطالعه کنید. گوگل همچنین پیشنهاد داده پیش از خرید یا فروش پتنت وکیل خود را در جریان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات