همه آنچه که باید درباره سرفیس بدانید

دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
امتداد پارسه وب‌سایت مخصوص تبلت/لپ‌تاپ سرفیس را بروزرسانی کرده تا کاربران بتوانند با استفاده از آن دستگاه مورد نیاز خود را به شکلی ساده‌تر انتخاب کنند
تبلیغات

شرکت امتداد پارسه به منظور رفع نیاز و ارتقای دانش مشتریان در زمینه مایکروسافت سرفیس, وب سایت تخصصی این محصول را با آدرس www.mysurface.ir مطابق با استاندارهای وب سایت اصلی مایکروسافت به روز کرد. این وب سایت علاوه بر ارایه اطلاعات دقیق به کاربران کمک می‌کند تا با مراجعه به بخش "من را در انتخاب مدل مناسب راهنمایی کن" با پاسخ دادن به چند پرسش, دستگاه مورد نیاز خود را در بازه قیمتی تعیین شده و بر اساس کاربردشان شناسایی کنند.

همچنین اگر کاربران با سوالی در زمینه مقایسه سرفیس با سایر تبلت ها مواجه شدند با مراجعه به این سایت می‌توانند اطلاعات دقیقی رابرای انتخاب گزینه مناسب خود به دست آورند.

در بخش وبلاگ این سایت می‌توانید از آخرین اخبار تبلت های مایکروسافت آگاه شده و چنانچه از کاربران سرفیس هستید به راحتی نرم افزارهای به روز رسانی را از وبلاگ دانلود کنید.

شرکت امتداد پارسه در زمینه توزیع و ارایه خدمات پس از فروش ابزارهای هوشمند فعالیت می‌کند و در 10 سال گذشته اقدامات گسترده‌ای در زمینه ارایه خدمات دقیق و مهندسی روی این محصولات انجام داده است.

پایان رپورتاژ آگهی/.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات