احتمالا سامسونگ آبنبات چوبی را برای گلکسی نوت 2 عرضه نخواهد کرد

دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
مطالعه 1 دقیقه
برخلاف اکثر پرچمداران سامسونگ، حتی یکی از گوشی‌های گلکسی نوت ۲ هم اندروید آبنبات چوبی را دریافت نکرده است. پیش از این خبرهایی در خصوص دریافت بروزرسانی جدید تاچ‌ویز به همراه آخرین نسخه از اندروید برای پرچمدار سال ۲۰۱۲ سری نوت سامسونگ منتشر شده بود، اما به نظر می‌رسد اکنون شرایط کمی متفاوت‌ است.
تبلیغات

دیروز صفحه فیسبوکِ Samsung Gulf که شعبه‌ی اصلی سامسونگ در خلیج فارس است، آشکارا مدعی شد که گلکسی نوت ۲ بروزرسانی اندروید آبنبات چوبی را دریافت نخواهد کرد. این ادعا در جوابی در خصوص سئوال یکی از کاربران در فیسبوک ارائه شده بود.

samsam

البته هنوز مشخص نیست که منظور Samsung Gulf، گوشی‌ای بوده که فقط در محدوده خلیج فارس عرضه شده بود یا نسخه‌های بین‌المللی آن. البته ذکر این نکته هم ضروری است که گلکسی نوت ۲ در دو نسخه‌ی LTE و 3G عرضه شده بود.

پس از این کامنت، Samsung Gulf جزئیات بیشتری را در این خصوص ارائه نداده است. پیش از این گوشی‌هایی نظیر گلکسی S III بروزرسانی اندروید کیت‌کت را دریافت نکرده بود، حال حتی اگر گلکسی نوت ۲، اندروید آبنبات چوبی را دریافت نکند، بازهم جای امید هست؛ زیرا می‌توان توسط کاستوم‌ رام‌های موجود آن را سفارشی و بروزرسانی کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات