اچ‌تی‌سی اندروید آبنبات چوبی را برای وان مینی 2 عرضه نخواهد کرد

دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
اگرچه یک سال از عرضه گوشی وان مینی 2 می‌گذرد اما اخیرا اچ‌تی‌سی تایید کرده که اندروید آبنبات چوبی را برای این گوشی میان رده‌ای عرضه نخواهد کرد. به نظر می‌رسد این کمپانی تایوانی نرم افزار وان مینی 2 را برای اجرای این نسخه از اندروید تست کرده اما نتیجه مطلوبی را دریافت نکرده است.
تبلیغات

کمپانی اچ‌تی‌سی در توییتی اعلام کرد که وان مینی 2 را آزمایش کرده اما این گوشی عملکرد و تجربه‌ای بهتر از اندروید آبنبات چوبی را ارائه نکرده است و به همین دلیل برنامه‌ای برای عرضه این نسخه از اندورید برای وان مینی 2 در نظر نگرفته است.

از آنجایی که انتظار می‌رود، کاربران بسیاری از این تصمیم ناخوشایند اچ‌تی‌سی ناراحت خواهند شد. سازنده گوشی‌های هوشمند دیگر نظیر موتورولا و ال‌جی مدعی هستند که اندروید آبنبات چوبی در گوشی‌هایی که دارای پردازنده اسنپ دراگون ۴۰۰ و حافظه رم یک گیگا بایت هستند، به خوبی اجرا می‌شود.

در حقیقت، آبنبات چوبی به گونه‌ای طراحی شده که تجربه‌ای روان از کار کردن با گوشی‌های پرچمدار را فراهم کند، اما این قابلیت را هم دارد که در گوشی‌هایی با مشخصات پایین‌تر نیز به خوبی کار کند؛ حتی در بسیاری از موارد نسبت به اندروید کیت‌کت نیز با ثبات‌تر است.

چیزی که در رابطه با این تصمیم برای مشتریان بیشتر ناامیدوار کننده‌ست این است که اچ‌تی‌سی در ماه فوریه وعده داده بود که تمامی گوشی‌ها از خانواده One آخرین نسخه از اندروید یعنی آبنبات چوبی را در طول دو سال و طبق برنامه‌ی دقیق این کمپانی، دریافت خواهند کرد. 

احتمالا بسیاری از مشتریان، اچ‌تی‌سی را مجبور به تغییر تصمیم اخیرش خواهند کرد؛ اما اگر این اتفاق نیفتد، بسیاری از طرفداران سیستم عامل اندروید گوشی‌های میان‌رده‌ای که این کمپانی تایوانی در آینده معرفی خواهد کرد را برای خرید انتخاب نخواهند کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات