همکاری سامسونگ و سامسونیت جهت ساخت چمدان های هوشمند

دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
این روزها از لوازم خانه و آشپزخانه گرفته تا اتومبیل همه هوشمند شده و قابلیت اتصال به اینترنت را دارند، اما برای افرادی که دائما در حال سفر و پروازند، چمدان با قابلیت اتصال به اینترنت بهترین گزینه است. به همین دلیل کمپانی سامسونگ با سامسونیت جهت ساخت چمدان‌های هوشمند همکاری‌ می‌کند.
تبلیغات

 تقریبا همه‌ تجربه‌ی چک کردن و بررسی‌های امنیتی چمدان‌ها را در فرودگاه دارند، حتی برخی اوقات این پروسه و فرآیند زمان زیادی به طول می‌انجامد و به همین دلیل به خاطره‌ی ناخوشایندی برای مسافران تبدیل می‌شود. امروزه تقریبا همه‌ی لوازم و تجهیزات، هوشمند شده و این قابلیت به کارهای روزمره‌ی کاربران سهولت می‌بخشد.

به تازگی کمپانی سامسونگ و سامسونیت اقدام به همکاری جهت ساخت چمدان‌های هوشمند کرده‌اند. این چمدان به همراه چیپی که داخل آن تعبیه می‌شود، عرضه خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به یافتن محل چمدان از طریق GPS اشاره کرد. اگرچه این قابلیت یکی از ابتدایی‌ترین ویژگی‌های چمدان‌های هوشمند است، اما در آینده‌ای نزدیک چمدان‌های هوشمند قابلیت‌های ارسال پیام را به صاحب خود خواهد داشت.

رامش تِین‌والا مدیر عامل سامسونیت در این خصوص گفت:

ما در حال همکاری با سامسونگ جهت ساخت محصولی فراتر از هوشمند بودن هستیم.

در حال حاضر تین‌والا از تاریخ عرضه‌ی این چمدان‌های هوشمند به بازار اطلاعاتی ارائه نکرده، اما به زودی شاهد هوشمند شدن و مجهز بودن چمدان‌های مسافرتی خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات