آیپد پرو با قلم استایلوس، NFC و فناوری فورس تاچ همراه می شود

دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
انتشار اخبار در مورد آیپد پرو حاکی از آن است که اپل درحال کار روی محصولی است که قرار بود پاییز سال گذشته معرفی شود. آخرین شنیده‌ها حکایت از این دارد که آیپد پرو از وجود یک قلم استایلوس با قابلیت اتصال بلوتوث، پشتیبانی از فورس تاچ و درگاه USB نوع C بهره می‌برد.
تبلیغات

براساس اطلاعات منتشر شده توسط فردی که از برنامه‌های اپل برای آیپد پرو آگاه است، این کمپانی در حال کار روی یک تبلت 12.9 اینچی است. هنوز مشخص نیست که اپل این محصول را چه زمانی روانه‌ی بازار خواهد کرد،‌ اما شنیده‌ها گواه وجود چندین قابلیت است که برای اولین بار در آیپد‌های اپل شاهد آن خواهیم بود.

اطلاعات ارائه شده به وجود یک فرستنده‌ی NFC در این دستگاه اشاره کرده‌اند. با توجه به اینکه احتمال استفاده از NFC‌ در آیپد پرو برای پرداخت هزینه کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد، از این‌رو گمانه‌ها احتمال بکارگیری آیپد پرو را به‌عنوان دریافت کننده‌ی پرداخت‌ها محتمل‌تر خوانده‌اند. همچنین استفاده از NFC را می‌توان به‌عنوان رابطی برای اتصال راحت‌تر لوازم جانبی نظیر قلم استایلوس به آیپد خواند.

همچنین باید به صفحه‌ی نمایش با فناوری لمسی جدید اشاره کرد که تجربه‌ی استفاده از آیپد پرو به‌همراه قلم مورد اشاره را افزایش خواهد داد. اولین بار، مینگ چی کو، تحلیل‌گر نام آشنای KGI استفاده از قلم استایلوس در آیپد پرو را نوید داد. براساس اطلاعات ارائه شده توسط منبع مورد نظر، این قلم از طریق بلوتوث به تبلت متصل خواهد شد و ضمنا نسبت به فشار نیز حساس خواهد بود.

همچنین باید به حساسیت صفحه‌ی نمایش به فشار نیز اشاره کرد، حال آنکه شنیده‌ها حکایت از وجود فناوری فورس تاچ در آیپد پرو دارند. از سوی دیگر احتمال می‌رود درگاه USB از نوع C نیز به این دستگاه اضافه شود که به نظر می‌رسد در کنار درگاه لایتنینگ قرار خواهد گرفت. ضمنا پیش‌بینی می‌شود نسل جدید پردازنده‌های سری A اپل در کالبد آیپد پرو قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات