زوم‌اَپ: جنگی تمام عیار در بازی آنلاین و گروهی SHADOWGUN DeadZone

دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
SHADOWGUN DeadZone بازی اکشن از سازنده بازی Dead Trigger است که همانند دیگر بازی‌های این گروه، از گرافیکی خارق‌العاده و چشم‌نواز برخوردار است
تبلیغات

SHADOWGUN DeadZone یک بازی چند نفره و کاملا آنلاین است که برای علاقه‌مندان به بازی‌های گروهی و اینترنتی، یک تجربه‌ی وصف‌نشدنی را به وجود می‌آورد. این بازی بر خلاف گرافیک خارق‌العاده‌اش، از حجم بسیار پایینی نسبت به بازی‌های هم‌سطح خود (200 مگابایت) برخوردار است و در گوشی‌هایی با سخت‌فزار متوسط نیز قابلیت اجرا شدن را دارد که این موضوع در کنار کافی بودن سرعت اینترنت سیم‌کارت یا Adsl برای برقراری ارتباط شما با سرور، باعث شده که این بازی برای اکثر کاربران ایرانی نیز، قابل بازی کردن باشد و گیمرهایی که به بازی‌های گروهی همچون کانتر و وارکرفت علاقه دارند بتوانند از این بازی زیبا نیز بهره ببرند.

SHADOWGUNdz2

محیط بازی SHADOWGUN DeadZone در یک فضای علمی‌تخیلی جریان دارد که با بهره‌بری از انواع سلاح‌های پیشرفته، جنگی تمام عیار بین انسان‌ها، موجودات فضایی و روبات‌ها شکل گرفته است. گرافیک بازی به طور قابل تحسینی چشم‌گیر و هیجان‌انگیز است و موسیقی متن نیز به لطف آهنگسازان، هیجان این بازی را چندین برابر می‌کند. سبک بازی در حالت سوم‌شخص بوده و با چینش مناسب دکمه‌های لمسی، کنترل آن نیز به بهترین شکل ممکن صورت می‌گیرد.

دارا بودن گرافیک بسیار عالی نسبت به حجم کم آن (تنها 200 مگابایت)، گیم‌پلی روان و جذاب، قابلیت بازی به صورت آنلاین با بازیکنان سرتاسر دنیا، قابل اجرا حتی با اینترنت‌ معمولی ADSL و دیتای موبایل (3G)، دارای دو بخش Deathmatch و Zone Control، دارای چندین نقشه و 10 شخصیت مختلف، قابلیت خرید، ارتقاء و تجهیز بازیکن با کسب امتیاز، دارای کنترلرهای مجازی کاربردی و آسان و قابلیت Join شدن در بازی بدون نیاز به ثبت اکانت از ویژگی‌های این بازی هیجان‌انگیز به حساب می‌آیند.

توجه: این بازی برای اجرا نیاز به 200 مگابایت دیتا دارد که می‌توانید از طریق این لینک آن را دریافت کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات