زوم‌اَپ: روشن و خاموش کردن صفحه‌ نمایش بدون نیاز به دکمه‌ پاور با Air Lock Screen

یک‌شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
Air Lock Screen اپلیکیشنی فوق‌العاده جالب برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید صفحه‌ی نمایش را تنها با حرکت دست خاموش و روشن کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

همانطور که گفته شد Air Lock Screen شما را از دکمه‌ی فیزیکی Power بی‌نیاز می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا بدون لمس صفحه یا گوشی خود، اقدام به خاموش و روشن کردن آن کنید. این امر به کمک سنسور‌های موجود در بخش بالای گوشی انجام می‌شود به این صورت که با حرکت دست خود روی این سنسورها می‌توانید فرمان خاموش یا روشن شدن صفحه را به گوشی منتقل کنید. در این روش هیچ گونه لمسی با صفحه‌ی نمایش یا سنسورها صورت نمی‌گیرد و کافی است تا فاصله‌ی دست شما از سنسورها کمتر از 3 تا 4 سانتی‌متر باشد تا حرکت دست شما توسط این برنامه تشخیص داده شود. این اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب کنید و با روشن و خاموش کردن صفحه با این روش، همه را شگفت‌زده کنید.

Air-Lock-Screen2

در تنظیمات برنامه امکانات متعددی در اختیار شما قرار گرفته است. برای مثال شما می‌توانید مشخص کنید که این ویژگی، یعنی روشن و خاموش شدن صفحه توسط حرکت دست، برای تمامی اپلیکیشن‌ها امکان‌پذیر باشد یا تنها زمانی که در HomeScreen هستید. همچنین می‌توانید لیست سفیدی از برنامه‌های مجاز تهیه کنید تا در مواقع کار با دیگر اپلیکیشن‌ها، این امکان غیرفعال باشد. نکته‌ی دیگری که Air Lock Screen آن را رعایت کرده، امکان غیرفعال‌سازی این ویژگی در حالت landscape است تا عملکرد برنامه هنگام انجام بازی یا مشاهده‌ی یک فیلم، برای شما دردسرساز نشود. حساسیت سنسورها در اپلیکیشن نیز به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که هنگام قرار دادن گوشی در جیب، درصد خطای سنسورها نزدیک به صفر باشد. به بیان دیگر عملکرد این برنامه به گونه‌ای است که تنها با تشخیص حرکت صفحه را روشن یا خاموش می‌کند و برای مثال هنگامی که گوشی در جیب شما، یا به صورت معکوس روی یک سطح (مانند میز) قرار گرفته است، به دلیل پوشیده بودن یکسره‌ی سنسورها، غیر‌فعال خواهد شد. برای دانلود این اپلیکیشن بی‌نظیر می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات