امکان افزودن فایل GIF به فیسبوک فراهم شد

شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
فیسبوک امکان اشتراک گذاری تصاویر GIF را به این شبکه اجتماعی اضافه کرد. از این پس اگر کاربران لینک فایل GIF را که در یک هاست دیگر آپلود شده داخل استاتوس خود قرار دهند، فیسبوک به طور خودکار این فایل را شناسایی کرده و آن را منتشر خواهد کرد.
تبلیغات

تا به حال کاربران قادر بودند از طریق به اشتراک گذاری ویدئو و متن، احساسات و نظرات خود را منتشر کنند اما امکان اضافه کردن فایل‌های GIF به استاتوس‌ها وجود نداشت. کاربران با عضو شدن در برخی سایت‌ها و با استفاده از برنامه‌های ارسال فید به وال فیسبوک، می‌توانند عکس‌های متحرکی را به استاتوس خود اضافه کنند.

در حال حاضر صفحه‌های رسمی فیسبوک امکان استفاده از این قابلیت را ندارند و فقط برای کاربران معمولی فراهم شده است.  فیسبوک در این باره گفت:

ما امکان اضافه کردن فایل GIF را به کابران ارائه کردیم تا بتوانند به طور گسترده و وسیع احساسات خود را در فیسبوک ابراز کنند. مانند بسیاری از قابلیت‌هایی که پیش از این در فیسبوک ارائه کردیم، ما می‌خواهیم مطمئن شویم که از همان ابتدا این قابلیت نیز تجربه‌ای عالی را برای کاربران مهیا خواهد کرد. در حال حاضر صفحه‌های فیسبوک قادر به انتشار فایل‌های GIF نیستند اما به زودی این امکان را نیز عرضه خواهیم کرد. 

سایت Verge برخی نمونه‌ از این فایل‌های متحرک را منتشر کرده که در زیر آن‌ها را مشاهده می‌کنید و حتی می‌توان از آن‌ها برای منتشر کردن در استاتوس‌های خودتان استفاده کنید: 

vIfY2Rn.0
tumblr ncczy5rzUt1s2yegdo1 500.0
18odwyjcs21z3gif.0

نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا اضافه کردن فایل‌های GIF کاربردی است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات