زوم‌اَپ: انتشار نسخه‌ اندرویدی اپلیکیشن Periscope در پلی‌ استور

شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
Periscope اپلیکیشنی از سوی توئیتر در زمینه‌ی استریم ویدئوها و گفتگوهای آنلاین است که به تازگی نسخه‌ی اندرویدی آن نیز منتشر شده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

همانطور که چندی پیش اعلام شد، تویئتر سرانجام اپلیکیشن Periscope را برای اندروید نیز ارائه کرد و همزمان امکانات جدیدی به آن اضافه کرده است. Periscope اپلیکیشنی فوق‌العاده کاربردی در زمینه‌ی اشتراک‌گذاری و استریم ویدئو است که شاید در نگاه اول، تنها جنبه‌ی سرگرمی و تفریح داشته باشد اما اگر بیشتر به اندیشه‌هایی که در ساخت این اپلیکیشن نقش داشته‌اند فکر کنیم، متوجه خاص بودن این اپلیکیشن می‌شویم که اگر روی ایده و پیاده‌سازی آن، وقت و هزینه‌ی کافی گذاشته شود، می‌تواند تحولی بزرگ در زمینه‌ی خبررسانی به وجود بیاورد. طبیعتا اپلیکیشن Periscope به دلیل موضوعیت آن یعنی استریم ویدئو و نیاز به سرعت بالای اینترنت، چندان مورد توجه کاربران ایرانی قرار نخواهد گرفت و با توجه به پیش‌نیاز اندروید 4.4، این دایره‌ی کاربری حتی کوچک‌تر نیز خواهد شد. با این حال اگر از فاصله‌ی بیشتری به Periscope نگاه کنیم، متوجه مزایای فوق‌العاده‌ی آن خواهیم شد که مطمئنا اگر غیر از این بود، توئیتر برای خرید این اپلیکیشن اقدام نمی‌کرد.

Periscope23

Periscope در ابتدا تنها برای سیستم‌عامل iOS منتشر شد که به دلیل ارائه‌ی سبک جدیدی از اشتراک‌گذاری‌ها، مورد توجه کاربران قرار گرفت. با توجه به استقبال همیشگی کاربران از فیسبوک، توئیتر، اینستاگرام و... می‌توان مطمئن بود Periscope نیز مورد توجه بسیاری از افراد در سرتاسر جهان قرار خواهد گرفت و همین حالا نیز، با مراجعه به این برنامه، شاهد صدها ویدئوی اشتراک‌گذاری شده خواهید بود. البته با توجه به موضوعیت این برنامه، طبیعتا نمی‌توان انتظار یک استقبال طوفانی از آن داشت، اما با این حال، Periscope بدون شک یکی از اپلیکیشن‌های متفاوت و آینده‌دار دنیای موبایل‌ها خواهد بود. در این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا ویدئوهای خود را به صورت عمومی یا تنها برای افرادی خاص استریم کنید، امکان جالبی که در کنار آن نیز در نظر گرفته شده، قابلیت گفتگوی متنی در حین تماشای این ویدئوها است. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات