Magic View؛ ساعت هوشمند مفهومی لنوو با صفحه‌ نمایش مخفی

پنج‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
این روزها توجه کمپانی‌های مختلف به سمت ساعت‌های هوشمند و گجت‌های پوشیدنی جلب شده است، از این رو هر روز شاهد معرفی محصولاتی با ویژگی‌های متفاوت هستیم. لنوو امروز ساعت هوشمند مفهومی خود را با ظاهر دایره‌ای شکل و یک ویژگی جالب توجه معرفی کرد. Magic View از یک صفحه‌ی نمایش مخفی بهره می‌برد که فقط کاربر قادر به دیدن آن است.
تبلیغات

یکی از مسائل اجتناب ناپذیری که بسیاری آن را نقطه‌ی ضعف ساعت‌های هوشمند می‌خوانند، صفحه‌ی نمایش کوچک این ساعت‌ها است که خواندن اعلانیه‌ها و اجرای اپلیکیشن‌ها در آن‌ها چندان لذت بخش نیست، اما به نظر می‌رسد لنوو این موضوع را حل کرده است. کمپانی چینی در جریان Lenovo Tech World ساعت هوشمند مفهومی خود را با عنوان Magic View معرفی کرده که از وجود یک صفحه‌ی نمایش مخفی روی بند ساعت بهره می‌برد. کاربر می‌توان با قراردادن این صفحه‌ی نمایش روبروی چشمان خود، تصویری را مشاهده کند که اندازه‌ی آن 20 برابر صفحه‌ی نمایش اصلی این ساعت هوشمند است. لنوو اعلام کرده که این قابلیت را از طریق فناوری بازتاب نوری یا Optical Reflection در ساعت هوشمندش گنجانده است. با استفاده از صفحه‌ی نمایش دوم که فقط توسط کاربر اصلی دیده می‌شود، می‌توان در ابعاد بزرگ‌تری به نقشه‌، تصویر یا اعلانیه‌های دریافت شده نگاه کرد.

همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید این ساعت هوشمند بسیار شبیه به موتو 360 موتورولا است. براساس شنیده‌ها این ساعت هوشمند مبتنی بر اندروید است، اما ظاهر آن متفاوت از اندروید ور و نسخه‌ی اصلی اندروید است. از جمله‌ی قابلیت‌های دیگر این ساعت هوشمند می‌توان به Magic Eye اشاره کرد که وضعیت روحی کاربر را نمایش می‌دهد.

لینک مطلب

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات