لنوو لپ‌ تاپ Ideapad 100 را برای رقابت با کروم‌ بوک‌ های گوگل معرفی کرد

پنج‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
لنوو به عنوان بزرگترین تولیدکننده کامپیوترهای شخصی، امروز از 3 مدل لپ‌تاپ جدید با مشخصات فنی متفاوت در جریان رویداد Lenovo Tech World رونمایی کرد. یکی از این لپ‌تاپ‌ها به نام Ideapad 100 برای رقابت مستقیم با کروم‌بوک‌های گوگل معرفی شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

Lenovo Tech World اولین رویداد نوآوری فناوری جهانی و انحصاری این شرکت است که توسط لنوو در شهر پکن چین برگزار شده است. در این مراسم لنوو از لپ‌تاپ ارزان قیمت Ideapad 100 مجهز به پردازنده BayTrail-M N3540 اینتل، 500 گیگابایت هارد دیسک و گرافیک مجتمع اینتل برای کنار زدن کروم‌بوک‌های گوگل رونمایی کرد.

گفته می‌شود Ideapad 100 جدید می‌تواند با یک بار شارژ تا 4 ساعت برای انجام کارهایی چون وب‌گردی، تماشای ویدیو و... به صورت مداوم کار کند. ضخامت مدل 14 اینچی برابر 20.2 میلی‌متر و ضخامت مدل 15 اینچی 22.6 میلی‌متر است که نشان می‌دهد با دستگاه باریکی روبرو هستیم. اگرچه با توجه به محدوده قیمتی از نظر ساخت باید منتظر یک محصول پایین‌رده باشیم ولی کیفیت ساخت این دستگاه خیلی هم بد نیست. قیمت لپ‌تاپ Ideapad 100 لنوو از 249 دلار آغاز می‌شود.

لپ‌تاپ جدید لنوو در دو مدل 14 و 15 اینچی در سایت لنوو موجود خواهد بود و فروش آن از ماه ژوئن آغاز می‌شود. در ادامه می‌توانید جدول مشخصات فنی Ideapad 100 لنوو را ببینید.

Lenovo-Ideapad-1001
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات