پرچمدار جدید شیائومی با تراشه‌ اسنپدراگون 820 و ضخامت 5.1 میلیمتری عرضه می‌ شود

پنج‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
طبق آخرین اطلاعاتی که در رابطه با پرچمدار بعدی کمپانی شیائومی به دست آمده، احتمالا این محصول از صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر QHD و تراشه‌ی سیستمی اسنپدراگون 820 کوالکام بهره‌مند خواهد بود. همچنین گفته شده که Mi5 شیائومی طی ماه نوامبر سال جاری به طور رسمی رونمایی می‌شود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بر اساس اطلاعات جدید، گوشی هوشمند Mi5 شیائومی از رم 4 گیگابایتی و نوع LPDRR4، سنسور دوربین اصلی 16 یا 20 مگاپیکسلی، سنسور تشخیص اثر انگشت، پورت یو اس بی نوع C و از همه جالب‌تر بدنه‌ای با ضخامت 5.1 میلیمتر بهره‌مند خواهد بود. جالب است بدانید که تراشه‌ی اسنپدراگون 820 از سیستم شناسایی اثر انگشت آلتراسونیک (فراصوت) پشتیبانی می‌کند، بنابراین نیازی به بهره‌گیری از سنسورهای خازنی یا دکمه مانند در بدنه‌ی این گوشی هوشمند نخواهد بود. بنابر اطلاعات به دست آمده میزان حساسیت سیستم شناسایی آلتراسونیک فوق‌العاده بالا است و این سنسورها قادرند که مقاومت بیشتری در مقابل گرد و غبار و تماس با آب از خود نشان دهند.

در گزارش‌های ارائه شده، اعلام شد که دلیل انتخاب ماه نوامبر به منظور رونمایی از گوشی هوشمند Mi5 شیائومی رابطه‌ی مستقیمی با برنامه‌ریزی و جدول زمانبندی عرضه‌ی تراشه‌های موبایلی کمپانی کوالکام دارد. در واقع شیائومی زمانی را برای عرضه‌ی پرچمدار جدیدش انتخاب کرده که مصادف با رونمایی و عرضه‌ی جدیدترین و احتمالا قدرتمندترین تراشه‌ی سیستمی موبایلی سال 2015 خواهد بود.

به طور کلی تابستان امسال برای کمپانی شیائومی فصلی پر دغدغه خواهد بود. این شرکت چینی تلاش‌های خود را به منظور عرضه‌ و فروش گوشی هوشمند Mi4s نیز ادامه خواهد داد. گوشی هوشمند Mi4s شیائومی در واقع نسخه‌ای ارتقاء یافته از پرچمدار کنونی این شرکت خواهد بود که به تراشه‌ی اسنپدراگون 810 کوالکام و سنسور دوربین 13 مگاپیکسلی با قابلیت OIS (لرزشگیر اپتیکال تصویر) تجهیز می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات