زوم‌اَپ: مدیریت پیامک‌ ها با امکاناتی فوق العاده در اپلیکیشن YAATA SMS

چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
مطالعه 3 دقیقه
YAATA SMS یکی از جدیدترین اپلیکیشن‌های مدیریت پیامک‌ است که امکاناتی فوق‌العاده خاص را تنها با حجم 3 مگابایت و در محیطی بسیار روان در اختیار کابران قرار می‌دهد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

با وجود اپلیکیشن‌های صاحب نامی در زمینه‌ی پیامک‌ها مانند Go SMS، Handcent SMS و...، همچنان اپلیکیشن‌هایی منتشر می‌شوند که با دارا بودن ویژگی‌هایی متفاوت یا ارائه‌ی بهتر ویژگی‌های قدیمی که در دیگر نرم‌افزار‌ها وجود داشته‌اند، مورد توجه کاربران قرار می‌گیرند. YAATA SMS نیز یکی از این اپلیکیشن‌ها است که با ارائه‌ی امکاناتی کامل و محیطی قابل شخصی‌سازی، به سرعت مورد توجه عده‌ای از کاربران قرار گرفته است. این اپلیکیشن با دارا بودن حجم تنها 3 مگابایت، یکی از ایده‌آل‌ترین انتخاب‌ها برای گوشی‌های متوسط و رو به پایین بازار است که بر خلاف اپلیکیشن‌های دیگر این زمینه، محیطی روان را در این گوشی‌ها ارائه خواهد داد. با اولین استفاده از YAATA SMS متوجه این موضوع خواهید شد که یکی از الویت‌های اصلی سازندگان برنامه، قرار دادن امکانات شخصی‌سازی گسترده‌ای در آن بوده که با توجه به امکان تغییر تمامی المان‌های این برنامه، می‌توان گفت که در این امر نیز بسیار موفق ظاهر شده‌اند.

yatta2s

همانطور که در ابتدای متن نیز گفته شد YAATA SMS از ویژگی‌های بسیار جالبی برخورددار است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها امکان شناور کردن پیامک‌ها در گوشی است. به این معنا که وقتی شما در Conversation یکی از دوستان خود هستید، گزینه‌ای در بالای صفحه وجود دارد که این پنجره را به یک آیکون شناور تبدیل می‌کند و می‌توانید با کلیک روی آن و مراجعه به هر نرم‌افزار دیگری، آیکون شناور این مکالمه را نیز همیشه در دسترس داشته باشید و با کلیک روی آن، پنجره‌ای کوچک و شناور از مکالمه‌ی خود با قابلیت خواندن پیام‌ها و نوشتن پاسخ روی صفحه باز کنید. امکان فوق‌العاده‌ی دیگری که در این برنامه در نظر گرفته شده و البته تنها برای زبان انگلیسی قابل استفاده است، امکان خواندن پیام‌ها به صورت صوتی است به این صورت که با کلیک روی هر پیام، گزینه‌ای با نام Speak وجود دارد که با انتخاب آن، متن پیام مشخص شده برای شما با صدایی کاملا رسا خوانده خواهد شد.

امکان تنظیم تاخیر در ارسال پیام‌ها برای جلوگیری از ارسال اشتباه پیامک‌ها نیز از دیگر ویژگی‌های بی‌نظیر این اپلیکیشن است که با فعال‌سازی آن، تمامی پیامک‌های شما بعد از زدن گزینه‌ی Send وارد ثانیه‌شمار مشخص شده توسط شما (برای مثال 10 ثانیه) شده و بعد از آن ارسال خواهند شد که این امر در مواقعی که به اشتباه پیامی را برای فردی می‌فرستید و قصد کنسل کردن آن را دارید فوق‌العاده کاربردی خواهد بود. موارد گفته شده تنها بخشی از ویژگی‌های خاص و جالب این اپلیکیشن است و  پیشنهاد می‌کنیم با دانلود آن از لینک‌های زیر، دیگر ویژگی‌های این برنامه را تجربه کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات