زوم‌اَپ: مطالعه‌ی جدیدترین اخبار در لاک‌اسکرین با Corgi for Feedly

سه‌شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
Corgi اپلیکیشنی جانبی برای خبرخوان Feedly است که به کمک آن می‌توانید اخبار و RSS‌های ثبت شده در این برنامه را روی لاک‌اسکرین گوشی به نمایش گذاشته و همیشه از آخرین اخبار روز با خبر باشید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

اپلیکیشن Feedly یکی از بهترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های فید خوان است که قبلا در این پست به معرفی آن پرداخته بودیم و به کمک آن و با ثبت لینک RSS هر سایت، می‌توانستید بدون مراجعه‌های مکرر به وب سایت‌ها، از جدیدترین پست‌های آن‌ها با خبر شوید. Corgi for Feedly اپلیکیشنی جانبی برای Feedly است که با عملکرد منحصر به فردی که دارد، می‌تواند نمایش آخرین اخبار در لاک‌اسکرین گوشی را نیز امکان‌پذیر کند که این موضوع اپلیکیشن خبرخوان Feedly را بیش از پیش قابل تحسین خواهد کرد. نکته‌ی جالب Corgi for Feedly در این موضوع است که اگر شما دارای یک اکانت آنلاین و فعالسازی شده در وب سایت Feedly باشید و RSS‌های خود را با این اکانت همگام‌سازی کرده باشید، نیازی به نصب بودن Feedly در گوشی نخواهید داشت و تنها با لاگین کردن اکانت خود در Corgi for Feedly، ارتباط این اپلیکیشن را با RSS‌های خود برقرار خواهید کرد.

Corgi-for-Feedly2

Corgi for Feedly سریع‌ترین راه را برای دسترسی به اخبار جدید روز میسر کرده است و با نصب آن دیگر نیازی به مراجعه به وب‌سایت‌ها یا حتی اپلیکیشن‌های فیدخوان نخواهید داشت و در هر بار بازگشایی گوشی، از جدیدترین اخبار روز آگاه خواهید شد. برای مثال شما با نصب این اپلیکیشن و ثبت لینک فید زومیت، می‌توانید در هر بار بازگشایی گوشی از حالت قفل، تیتر جدیدترین اخبار زومیت را نیز مشاهده کنید. لاک‌اسکرین موجود در Corgi for Feedly دارای طراحی زیبای متریال بوده و با قرار دادن عکس و تیتر مربوط به مطالب نمایش داده شده، این اخبار را با حالتی زیبا و چشم‌گیر به شما ارائه خواهد داد. برای دانلود از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات