سامسونگ نسخه‌ Iron Man گلکسی S6 اج را بصورت محدود عرضه کرد

سه‌شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
در حال حاضر آخرین فیلم سینمایی مارول از سری فیلم‌های Avengers با عنوان Age of Ultron در سینماهای جهان در حال اکران است. مارول با همکاری کمپانی‌ کره‌ای سامسونگ کمپینی به راه انداخته‌اند که در آن نسخه‌ای از گلکسی S6 اج بصورت محدود تحت نسخه‌ی مرد آهنی عرضه شده است.
تبلیغات

همزمان با اکران آخرین فیلم استودیوی مارول، سامسونگ نیز با این کمپانی همکاری کرده تا هم به فروش فیلم کمک کند و هم علاقمندان به این فیلم سینمایی را به سمت گوشی هوشمندش جلب کند. پس از نمایش تیزری ویدیویی که در آن ستارگان ورزشی نظیر لئو مسی حضور داشتند، حال سامسونگ نسخه‌‌ای محدود از گلکسی S6 اج را با عنوان مرد آهنی معرفی کرده است. این گوشی‌هوشمند در بازار‌های مشخصی روانه‌ی بازار خواهد شد.

نسخه‌ی مرد آهنی گلکسی S6 اج

نسخه‌ی مرد آهنی گلکسی S6 اج از نظر مشخصات فنی تفاوتی با نسخه‌های معمول ندارد. این گوشی‌هوشمند از وجود حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایتی بهره می‌برد. رنگ پنل جلو و پشت گوشی به رنگ قرمز بوده و فریم فلزی آن نیز طلایی است. این گوشی‌هوشمند از تم‌های مختلف Avengets بصورت پیش‌فرض بهره خواهد برد که کاربران می‌توانند گزینه‌ی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

همچنین در کنار این گوشی‌هوشمند یک شارژر وایرلس نیز در طرح Arc Reactor متعلق به مرد آهنی ارائه می‌شود. همچنین بخش رویی این گوشی‌هوشمند نیز از یک پوشش محافظ شیشه‌ای پوشیده شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات