آگهی ویدیویی جدید سامسونگ با حضور لیونل مسی در نقش مرد آهنی

یک‌شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹
مطالعه 1 دقیقه
ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ گلکسی S6 و S6 اج در کنار هدست واقعیت مجازی سامسونگ در قالب شخصیت‌ داستان‌های کمیک مارول ساخته شده است.
تبلیغات

سامسونگ چندی پیش با همکاری کمپانی ماروِل (Marvel) ویدیویی تبلیغاتی را تهیه کرده که در آن لئو مسی و چند ورزشکار حرفه‌ای شناخته شده در آن حضور دارند. این ویدیوی تبلیغاتی با هدف نمایش قابلیت‌های گلکسی S6 و S6 اج در کنار هدست واقعیت مجازی سامسونگ، این افراد را در قالب شخصیت‌ داستان‌های کمیک مارول نمایش می‌دهد.

مارول یکی از شناخته شده‌ترین کمپانی‌هایی است که مجموعه‌ای از قهرمان‌های کمیک استریپ متعلق به آن است. از جمله‌ی این قهرمانان می‌توان به مرد آهنی، هالک، مرد عنکبوتی و شمار دیگری از شخصیت‌های کمیک که تبدیل به شخصیت‌های سینمایی محبوب شده‌‌اند، اشاره کرد. این کمپانی که هم اکنون تحت تملک دیزنی قرار دارد با همکاری سامسونگ ویدیویی تبلیغاتی را تهیه کرده که در آن ستارگان ورزشی نظیر لئو مسی حضور دارند.

این ویدیو با تمرکز روی قابلیت‌های گلکسی S6 و گلکسی S6 اج سامسونگ توسعه یافته است. ضمنا باید هدست واقعیت سامسونگ نیز اشاره کرد که در ایفای نقش این ستارگان در قالب شخصیت قهرمانان مارول نقش کلیدی را دارد، بطوریکه افراد حاضر با در اختیار گرفتن Gear VR و استفاده از پرچمداران سامسونگ وارد دنیای واقعیت مجازی شده و از توانایی‌های خود در دنیای واقعی برای جان دادن به این شخصیت‌های مجازی استفاده می‌کنند.

سامسونگ سال گذشته همزمان با معرفی گوشی سامسونگ گلکسی نوت 4 خود، از هدست واقعیت مجازیش رونمایی کرد. نسل جدید این هدست نیز همراه با گلکسی S6 و S6 اج معرفی شد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات