زوم‌اَپ: مدیریت فایل‌ها در محیطی زیبا با FileSoft برای ویندوزفون

یک‌شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
filesoft یکی از بهترین و زیباترین اپلیکیشن‌های مدیریت‌فایل برای ویندوزفون است که با ارائه‌ی امکاناتی بسیار در کنار محیطی گرافیکی، یک فایل‌منیجر فوق‌العاده را برای این پلت‌فرم به وجود آورده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

اگر تا به حال با گوشی‌های ویندوزفون کار کرده باشید حتما از این موضوع اطلاع دارید که تا مدت‌ها این سیستم‌عامل به طور پیش‌فرض دارای مدیریت فایل نبود و در صورت تمایل باید به طور جداگانه اقدام به نصب آن می‌کردید. اپلیکیشن‌های موجود در آن زمان نیز علاوه بر ظاهر نه چندان دلنشین، از امکانات بسیار کمی برخوردار بودند که این موضوعات در کنار هم، نیاز به وجود یک اپلیکیشن مدیریت‌فایل کامل را بیش از همیشه به وجود می‌آورد. سرانجام اپلیکیشنی با نام filesoft برای ویندوزفون ساخته و منتشر شد که نسبت به برادران خود، فوق‌العاده برتر بود. امکانات قابل دسترس در filesoft و همچنین ظاهر زیبای نرم‌افزار، از ویژگی‌هایی هستند که نمونه‌ی آن‌ها پیش از این، در هیچ فایل‌منیجر ویندوزفونی دیگری مشاهده نشده بود. در واقع می‌توان گفت این اپلیکیشن به نوعی موجی جدید در فایل‌منیجرهای ویندوزفون به راه انداخت به طوری که به تازگی توسعه‌دهندگان دیگری نیز با الهام گرفتن از سبک طراحی filesoft در حال انتشار برنامه‌های مختلف در این زمینه هستند.

filesof2t

filesoft از تمام امکانات پایه‌ی یک فایل منیجر مانند copy,move,rename,share,delete و... به طور کامل پشتیبانی می‌کند. به کمک این برنامه می‌توانید فایل‌های zip را از حالت فشرده خارج کنید و با ابزارهای مختلفی که در آن در نظر گرفته شده است، محیط filesoft را مطابق با سلیقه‌ی خود ویرایش کنید. در کنار تمام این امکانات، filesoft با دارا بودن چند ویژگی منحصر به فرد نیز، خود را به الگویی برای دیگر برنامه‌ها تبدیل کرده است که در ادامه به چند مورد از این ویژگی‌ها خواهیم پرداخت.

امکان قرار دادن رمز عبور:توسط این برنامه می‌توانید برای فایل‌های مهم رمز عبور تعیین کنید تا از آن‌ها در مقابل دسترسی‌های غیر‌مجاز محافظت کنید. رمزگذاری این اپلیکیشن به قدری قوی انحام می‌گیرد که برای مثال در صورت رمز گذاشتن روی یک عکس، این تصویر در هیچ اپلیکیشن دیگری نیز قابل اجرا نخواهد بود.

پوشه‌ی امن‌:هر کاربری در گوشی خود، دارای عکس‌ها یا اطلاعاتی شخصی است که تمایلی به دیده شدن آن‌ها توسط دیگران ندارد. اگر شما هم دارای چنین اطلاعاتی در گوشی موبایلتان هستید، پوشه‌ی امن filesoft یک گزینه‌ی عالی برای شما خواهد بود چراکه با انتقال فایل‌های شخصی و مهم خود به این پوشه، آن‌ها را از دید کاربران در تمام اپلیکیشن‌ها مخفی خواهید کرد.

فضای ابری:filesoft با پشتیبانی از فضای ابری OneDrive امکان آپلود فایل‌هایتان را در این سرویس ابری میسر می‌کند و به کمک آن می‌توانید از فایل‌های مهم خود، فایل پشتیبان تهیه کنید و با هر دستگاه و از هر کجا، به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

برای دانلود FileSoft که به طور کاملا رایگان برای ویندوزفون منتشر شده است و برای اجرا به نسخه‌ی 8.1 نیاز دارد می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات