تصویر گوشی هوشمند ارزان قیمت هواوی با سنسور اثر انگشت فاش شد

شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲
مطالعه 1 دقیقه
هواوی چندی پیش پرچمدار خود با عنوان P8 را معرفی کرد. امروز صبح تصویر منتسب گوشی‌هوشمندی از هواوی که به نظر یک محصول ارزان قیمت است، فاش شد. این گوشی از وجود یک سنسور اثر انگشت در پشت گوشی بهره می‌برد.
تبلیغات

صبح امروز تصویری از گوشی‌هوشمند منتسب به هواوی فاش شد که براساس اطلاعات ارائه شده یک گوشی هوشمند ارزان قیمت است. انتظار می‌رود این محصول با قیمت 161 دلار روانه‌ی بازار شود. با وجود قیمت پایین این گوشی‌هوشمند، سنسور اثرانگشت در پشت دستگاه خودنمایی می‌کند که بسیار جالب است. این گوشی‌هوشمند همچنین از تمام باندهای شبکه‌های مخابراتی پشتیبانی می‌کند.

بنابه گفته‌های وو ژو، قائم مقام هواوی، این دو قابلیت به یک استاندارد در تمام گوشی های هوشمند هواوی تبدیل شده‌اند. این گفته بدین معنی است که قیمت سنسور اثر انگشت به اندازه‌ای کاهش یافته که می‌توان از آن در یک گوشی‌هوشمند ارزان قیمت نیز استفاده کرد. گمانه‌ها حکایت از این دارد که نسل بعدی سنسورهای بیومتریک امنیتی شامل سنسور شناسایی عنبیه خواهد بود. با توجه به الگوی متفاوت عنبیه در چشم انسان‌ها،این سنسور قادر است با دقت بیشتری عمل کند.

هنوز اطلاعات دیگری در مورد این گوشی‌هوشمند منتشر نشده است. با استفاده از این گوشی‌هوشمند که از وجود سنسور اثر انگشت استفاده می‌کند، علاقمندان به استفاده از این قابلیت می‌توانند با پرداخت هزینه‌ی کمتر، از آن بهره ببرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات