زوم‌اَپ: انتشار نسخه‌ اندرویدی اپلیکیشن Layout از اینستاگرام

شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
Layout اپلیکیشنی در زمینه‌ی تولید عکس‌های Collage از سوی اینستاگرام است که در ابتدا تنها برای گوشی‌های آیفون منتشر شد و به تازگی نیز نسخه‌ی اندرویدی آن به پلی‌استور گوگل راه پیدا کرده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

مدتی بود که عکس‌های سلفی به داغ‌ترین موضوع شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده بود و کاربران بسیاری، عکس‌های سلفی خود را در این شبکه‌ها به اشتراک می‌گذاشتند. حال بعد از فروکش کردن موج عکاسی سلفی‌، نوبت به عکس‌های Collage رسیده است که با کنار هم قرار دادن تصاویر مختلف، عکس‌هایی متفاوت و جالب را به وجود می‌آورد. اپلیکیشن Layout اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها در این زمینه است که تصاویر فوق‌العاده‌ای را می‌توان با آن به وجود آورد. این اپلیکیشن در ابتدا تنها برای کاربران پلت‌فرم آی‌اواس منتشر شد و به همین دلیل نیز خیلی مورد توجه قرار نگرفت. اما اخیرا بعد از مدت‌ها انتظار، نسخه‌ی اندرویدی این اپلیکیشن نیز منتشر شد و با توجه به تعداد زیاد کاربران اندرویدی، بدون شک این اپلیکیشن بیش از پیش مورد توجه قرار خواهد گرفت.

layo2ut

اینستاگرام که پیش از این اپلیکیشن فوق‌العاده‌ی Hyperlaps و همچنین Bolt را منتشر کرده بود، این بار Layout را در رابطه با ساخت تصاویر Collage منتشر کرده که با انبوه امکانات و افکت‌های زیبایی که در اختیارتان قرار می‌دهد، شما را از دیگر اپلیکیشن‌ها در این زمینه بی‌نیاز می‌کند. نحوه‌ی کارکرد برنامه Layout به این شکل است که با انتخاب چند عکس مختلف و برگزیدن یکی از 10 طرح آماده در اپلیکیشن، تصویر ساخته شده در قالب مورد نظر آماده می‌شود. علاوه بر امکان انتخاب تصاویر از گالری گوشی، با کمک بخش photo booth می‌توانید با دوربین گوشی اقدام به عکسبرداری کرده و سپس از آن‌ها برای ساخت این تصاویر استفاده کنید. این اپلیکیشن که به طور کاملا رایگان منتشر شده، از طریق لینک‌های زیر قابل دریافت است.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات