مشخصات Gionee E8 فاش شد: عکاسی با کیفیت 100 مگاپیکسلی و بدنه‌ی کاملا فلزی

جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱
مطالعه 1 دقیقه
جیونی شرکتی چینی است، که در سطح جهانی شناخته شده است. در برهه‌ای از زمان دو گوشی Gionee E Life S5.5 و Gionee E Life 5.1 لقب کم ضخامت‌ترین گوشی دنیا را به خود اختصاص داده بودند. به تازگی مشخصات پرچم‌دار جدید این شرکت نیز فاش شده‌ است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

همانطور که در تصاویر رندر شده مشاهده می‌کنید، با گوشی بسیار کم ضخامت به رنگ طلایی سر و کار داریم. علاوه بر آن E8 از دوربین قوی با دکمه‌ی شاتر مخصوص بهره خواهد برد.

گوشی جدید جیونی از صفحه نمایش امولد با رزولوشن 2K استفاده خواهد کرد که اندازه‌ی آن هنوز مشخص نیست. از سایر مشخصات فنی آن می‌توان به پردازشگر مدیاتک MT6795 هشت هسته‌ای، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد.

به علاوه دوربین پشتی E8 دارای سنسور 23 مگاپیکسلی خواهد بودکه قادر است تصاویری با رزولوشن 100مگاپیکسل بگیرد! پرچم‌دار جدید جیونی از رابط کاربری آمیگو 3.0 مبتنی بر اندروید 5 بهره خواهد برد. در آخر وظیفه‌ی تامین انرژی گوشی، بر عهده‌ی باطری نسبتا بزرگ 3250 میلی آمپر ساعتی است.

جیونی E8 به نظر گوشی با امکاناتی فوق‌العاده است، که فعلا اطلاعاتی در مورد زمان عرضه‌ی آن چه در چین و چه در سطح جهانی، در دست نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات