زومجی: ۱۵ بازی برتری که با حضور شخصیت بتمن ساخته شده‌ اند

جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
حدود یک ماه دیگر به انتشار بازی Batman: Arkham Knight باقی مانده است. به همین بهانه زومجی در مقاله‌ای، ۱۵ بازی برتر را که شخصیت بتمن در آنها حضور داشته معرفی کرده است.
تبلیغات

بتمن یا مرد خفاشی، قهرمان داستان‌های مصور کمپانی دی‌سی کامیکس است. این شخصیت که توسط باب کین (نقاش) و بیل فینگر (نویسنده) خلق شده است، اولین بار در شماره‌ی ۲۷ کمیک‌های کارآگاهی حضور پیدا کرد. این شخصیت با لقب‌هایی مانند «مبارز شنل‌پوش»، «شوالیه تاریکی» و «بزرگ‌ترین کارآگاه دنیا» نیز شناخته می‌شود.

هویت مخفی‌شده‌ی پشت نقاب بتمن، بروس وین نام دارد. او یک میلیونر، تاجر و خیّر امریکایی است که والدینش در کودکی جلوی چشمان او به قتل رسیدند و از آن زمان، وی قسم خورد که از تبهکاران انتقام بگیرد و عدالت را به جامعه بازگرداند. وین تمرینات بدنی و فکری ویژه‌ای را پشت سر گذاشته و با لباسی ایده گرفته از خفاش، به نبرد با جنایت‌کاران می‌رود. بتمن در شهر خیالی گاتهام به فعالیت می‌پردازد و در مبارزه‌اش با جرم و جنایت افرادی چون رابین، خدمتکارش آلفرد پنی‌ورث، کمیسر پلیس جیم گوردون و بت‌گرل او را همراهی می‌کنند. از جمله دشمنان اصلی بتمن می‌توان به جوکر، پنگوئن، ریدلر، زن گربه‌ای، آقای فریز، دوچهره، راس‌الغول و مترسک اشاره کرد.

بر خلاف اغلب قهرمانان داستان‌های مصور، بتمن دارای قدرت خارق‌العاده‌ای نیست و از هوش، مهارت‌های کارآگاهی، علم و فناوری، ثروت، شجاعت، هنرهای رزمی، اراده‌ای تسخیرناپذیر، ترس و ارعاب برای مبارزه با جنایت‌کاران استفاده می‌کند.

برای مطالعه کامل این مقاله به زومجی مراجعه کنید.

بتمن

اگر به رویدادهای مرتبط با بازی و سرگرمی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات