توانایی دوربین گوشی P8 هوآوی در خلق نقاشی‌های جادویی از تصاویر

پنج‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲
مطالعه 4 دقیقه
گوشی P8 هوآوی به سخت‌افزارِ قدرتمندی مجهز شده و کمپانی سازنده‌ی آن روی قابلیت‌های دوربین جدید این محصول مانور زیادی داده است. حالا تصاویر جدیدی از توانایی‌های این دوربین 13 مگاپیکسلی در خلق عکس‌های نورانی منتشر شده است که قطعا شما را شگفت‌زده خواهد کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

دوربین جدید گوشی پی 8 هوآوی دارای حالت Light Painting (نقاشی نورانی) است که هوآوی حتی در ویدیوهای تبلیغاتی خود روی این ویژگی تمرکز زیادی کرده بود و بسیاری از کارشناسان آن را تحسین کرده‌اند. در تصاویر جدید منتشر شده توسط Keow Wee Loong، یکی از عکاسان حرفه‌ای مالزیایی تبار، می‌توانید به خوبی ظرفیت‌های جذاب دوربین پی 8 را مشاهده کنید.

به کمک یک مدل و خلاقیت‌های خود در نورپردازی می‌توان نقاشی‌های هنرمندانه‌ای را خلق کرد که تنها با دوربین یک گوشی گرفته شده است. حالا به نظر شما آیا همه ما به یک دوربین DSLR نیاز داریم؟ به نظر می‌رسد بهتر است بدون اتلاف وقت به سراغ نقاشی‌های نورانی گوشی پی 8 هوآوی برویم که بیش از پیش قدرت دوربین 13 مگاپیکسلی این دستگاه را نشان می‌دهند:

p91
p94
p93
p92

نکته جالب دیگر امکان ثبت خلاقانه نور محیط‌های مختلف با افکت‌های متنوع است. در ادامه می‌توانید نورهای تونل را با یک الگوی پیچ در پیچ مشاهده کنید.

p86
p87
p90

در ادامه نیز می‌توانید تصاویر دیگری از گوشی P8 هوآوی را ببینید که به کمک حالت light painting شکار شده‌اند.

p85
p84
p82
p83
p81
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات