سونی دعوتنامه‌ کنفرانس ششم خرداد را ارسال کرد

پنج‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳
مطالعه 1 دقیقه
شرکت سونی ارسال دعوتنامه‌های مراسم ششم خرداد خود را آغاز کرد. از مدت‌ها پیش شایعه شده بود که سونی طی این مراسم از پرچمدار جدید خود موسوم به اکسپریا زد Z4 و همچنین اکسپریا C4 رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

اخیرا بسیاری از رسانه‌های آسیایی خبری را در خصوص برگزاری کنفرانس مطبوعاتی جدید سونی منتشر کرده‌اند. این کنفرانس هفته‌ی آینده و روز ششم خرداد در کشور تایوان برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود سونی در طول این مراسم از گوشی‌های اکسپریا زد Z4 و اکسپریا C4 رونمایی کند.

01sssony

سونی این دعوتنامه‌ها را با عنوان «پرچمدار جدید اکسپریا» ارسال کرده و بر اساس گزارشات منتشر شده کنفرانس مطبوعاتی در شهر هنگ کنگ برگزار می‌شود. در طراحی این دعوتنامه، از تصویر آب استفاده شده است که به احتمال زیاد گوشی‌هایی که سونی معرفی خواهد کرد، ضدآب خواهد بود. علاوه بر این، شرکت سونی چهار نفر از مهندسان توسعه‌دهنده‌ی محصولات خود را از ژاپن به شهر هنگ کنگ جهت اجرای این مراسم و معرفی محصولات جدید، اعزام می‌کند. البته این کمپانی کنفرانس دیگری را در روز پنجم خرداد در کشور هند برگزار خواهد کرد. اطلاعات بیشتر در خصوص پرچمداران جدید سونی و این کنفرانس، در روز ششم خرداد منتشر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات