طرح مفهومی نسل جدید آیفون مجهز به نمایشگر بدون حاشیه!

پنج‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
احتمالا شرکت اپل در شهریور ماه امسال یا حتی کمی زودتر از موعد، نسل جدید آیفون را رونمایی کند. اما همواره پیش از رونمایی از نسل جدید آیفون، شایعات و طرح‌های مفهومی مختلفی از آن منتشر می‌شود. حال یک طرح مفهومی آیفون جدید با نام آیفون ۷ اِج و مجهز به نمایشگر بدون حاشیه منتشر شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

حسن کایماک، طراح مشهوری است که تا به حال طرح‌های مفهومی از گوشی‌های هوشمند و به خصوص آیفون را منتشر کرده است. این طراح خوش ذوق اخیرا یک طرح مفهومی از آیفون با نام آیفون ۷ اِج را منتشر کرده که علاوه بر دارا بودن ظاهری جذاب، به نمایشگر بدون حاشیه نیز مجهز شده است. البته در این طرح به جای حاشیه‌ها، از لبه‌ها استفاده شده است. در حقیقت آیفون ۷ اِج همانطوری که از اسم آن مشخص است، از لبه‌های خمیده برخوردار شده است. 

لبه‌های خمیده‌ی این گوشی جزو نمایشگر آن به شمار آمده و در ظاهر نمایشگری بزرگ را به آن بخشیده است. در طرح این گوشی علاوه بر لبه‌های خمیده، از پوشش پلاستیکی در قسمت آنتن گوشی و بدنه‌ی آن استفاده شده است. در قسمت پایینی نیز اسپیکر کمی گسترش داده شده و بواسطه‌ی آن صدای خروجی آیفون، گیراتر و واضح‌تر خواهد بود. 

اگر این طرح مفهومی آیفون، روزی توسط کاپرتینویی‌ها به واقعیت بپیوندد چه خواهد شد؟ در زیر می‌توانید تصاویری مربوط به این طرح را مشاهده کنید:

1ph
2ph
3ph
4ph
5ph
6ph
7ph

نظر شما در خصوص این طرح مفهومی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات