گوشی هوشمند وان‌ پلاس 2 در بنچمارک‌ها رویت شد

پنج‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
احتمالا گوشی هوشمند وان پلاس ۲ در سه ماهه سوم سال میلادی جاری عرضه شود. اما پیش از معرفی رسمی این گوشی، یک نمونه اولیه از آن تحت آزمایش بنچمارک GeekBench قرار گرفته که به نظر می‌رسد این دستگاه همان وان‌ پلاس ۲ باشد.
تبلیغات

بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده از گوشی وان پلاس ۲، این محصول به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ مجهز خواهد شد. حال یک نمونه گوشی هوشمند در بنچمارک‌ها با نام گوشی وان پلاس ۱ و شماره مدل A2001 رویت شده است؛ اما ویژگی‌های آن با مشخصات گوشی وان پلاس ۱ متفاوت است. وان پلاس ۱ دارای پردازنده‌ی چهار هسته‌ای است اما گوشی جدیدی که در بنچمارک‌ها ظاهر شده دارای پردازنده‌ی هشت هسته‌ای است؛ به همین دلیل احتمالا مشخصات جدید مربوط به گوشی هوشمند وان پلاس ۲ است. 

oneplus-two

همان طوری که در بنچمارک Geekbench مشاهده می‌کنید،گوشی جدید از مشخصات دارای پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپ دراگون ۸۱۰ با فرکانس ۱.۵۵ گیگا هرتز و ۳ گیگا بایت حافظه‌ی رم است. در حال حاضر جزئیات دقیقی از گوشی وان پلاس ۲ در دسترس نیست اما پیش از این کمپانی وان پلاس اعلام کرده بود که احتمالا این محصول با قیمتی معادل ۴۰۰ دلار به فروش برسد که با این قیمت و مشخصات، وان پلاس ۲ یک دستگاه رده‌بالای بسیار خوش قیمت دیگر خواهد بود که می‌تواند نظر افراد زیادی را به سمت خود جلب کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات